Vermoeiende dag

Dat was een korte nacht, ik werd wakker en had zo´n erg rugpijn dat ik ben opgestaan want blijven liggen was geen optie. Dan later weer terug en nog een beetje liggen tot Jannick en Theresa samen kwamen.
Theresa was vandaag niet meer slap en sloom maar lastig. Ze at wel maar dat deed haar pijn en dan liet ik haar en slokje koude limonade maken. Dat hielp haar.
Jannick had met de BH in Liezen gebeld want daar moest hij heen voor alle nieuwe wapen vergunningen. Maar door de nieuwe wet moest hij het wapen eerst opnieuw laten aanmelden bij de wapenhandelaar en gelukkig hebben we er nog een in Schladming. Kon hij gelijk wat papieren voor ons ophalen bij de Krankenkasse want die zijn alleen nog op maandag en donderdagmorgen geopend. Dat scheelde Jan weer een ritje. Dan moest hij zijn paspoort uit zijn auto halen want die had Ingrid mee naar haar werk. Daarna door naar Liezen alle papieren zijn nu bijna in orde op het psychologisch rapport na , dat moet iedereen met een wapen na 1 januari 2016 dus dat doet Jannick dan ook allemaal maar gelijk. Kosten ook weer 120 euro voor alleen dat Gutachten van die psych.
Dat was voor hem een aardig ochtendje rondrijden.
Ondertussen hadden we telefoon gekregen dat in 25 minuten zijn koelkast geleverd werd. Gelijk naar boven laten sjouwen naar hun keuken. Dan heeft Jannick hem later uitgepakt en met Jan op zijn plaats gezet. Hij hoefde maar 2 uur te staan en dan kon Jannick alles van de oude in de nieuwe doen. Later ook de zooi die er vanaf kwam opgeruimd. Dan wil hij morgen gelijk alles naar Aich brengen de oude koelkast en al die troep. Hij moet daar heen voor de aanmelding bij een schietvereniging waar hij kleinkaliber kan schieten. Wij hebben wel een vereniging in Gröbming maar daar kan het niet.
Jan ondertussen ook al weer naar zijn werk. Ik een stukje meegereden en me bij de fysio laten afzetten om de afspraken te maken. Die heb ik inderdaad maar wel vanaf half december. Dan naar de apotheek om mijn medicijnen op te halen en dat was ook het eerste wat ik genomen had bij thuiskomst. En ja gelukkig met een half uurtje werd het draagbaar.
Theresa had een aardige bende gemaakt, gooide ze ook nog alles van de salontafel inclusief de gevulde glazen. Moet ze er nog om huilen ook nou dat kon ik ook bijna. Alles schoongemaakt en geruimd en Theresa ging met Papa mee want die ging haar bed klaar maken en er in leggen. Ze is gelijk ingeslapen en niet meer gehoord.
Vanavond hebben Jannick en Jan hun vader en zoon evenement, de nieuwe James Bond film gaat vanavond hier in de premiere en ze zijn daarvoor naar Liezen.
Dus die zie ik voorlopig niet terug komen. Ingrid kwam even na 8 uur thuis en Theresa sliep al vanaf half 7.

Mijn broertje Ruud is er dit jaar heel erg snel bij met zijn goede wensen.