Het is alweer weekend

het is alweer weekend

Een ongelooflijke mooie en warme dag, op het balkonnetje was het weer heerlijk met 27 graden.
Was vandaag niet vroeg op , wel vroeg wakker om 5 uur , katten eten gegeven en dan weer in bed gestapt en inderdaad weer in slaap gevallen. Half 10 wakker is voor mij echt heel laat. De metselaars waren aan het werk aan de buitenkant van de ramen al met al toch nog veel werk. Jan had niet in de gaten dat er eentje op het voorbalkon van ons bezig was en wilde de zoldertrap naar beneden doen, gelukkig bemerkte hij het op tijd want anders had de man niet meer naar binnen gekund.
Van alles en nog wat gedaan en dan met Ingrid mee Theresa ophalen van de Kindergarten. Ze wilde niet mee naar huis want ze was lekker aan het buiten spelen.
Een ouder meisje ging alleen naar huis en Theresa liep al kwekkend met Hanna mee tot die thuis was en wij nog een stukje verder moesten . Ze was op slag vergeten dat ze niet mee wilde.
Jannick was onverwacht thuis gekomen een vrije middag moet waarschijnlijk wel zondag de hele dag werken.
Thuis aan de kapucijners met spekjes, aardappeltjes en piccalilly, heerlijk. Zo veel dat we morgen ook nog wat hebben als ik nog iets erbij maak.
Daarna alle pakjes uit Nederland uitgezocht en verpakt. Alle 2e hands dvs´s die ik gekocht had even gecontroleerd of ze het doen en dan ben je alweer een poos verder. Jan naar zijn werk en ik nog her en der wat gedaan.
We gaan 5 december Sinterklaas vieren in Graz bij de Steierdutchies. Lijkt me voor Theresa erg leuk en Ingrid is ook vrij. Jannick heeft iets van de brandweer. Dan denk ik dat we zelf maar op zondag of vrijdagavond Sinterklaas vieren. Ze willen ook gezamelijk de aankomst van de aankomst van Sinterklaas in Nederland gaan kijken op de 14.November. Wel heel leuke dingen.

Annemarieke , wij hebben de tv in de huiskamer wel gedaan en die in de slaapkamer niet. We kijken altijd wel bijna elke dag Bundesland Steiermark ´s avonds en ik heel veel Puls 4 in de vroege ochtend uren dus die zou ik echt missen.

Was een kort weekje, we waren pas op maandag avond weer thuis en Jan had dinsdag ook nog vrij dus het is voor ons alweer snel weekend geworden.