Gezellige zaterdag

Vanmorgen werd ik even voor 6 wakker van Ingrid met Sabrina en tegelijkertijd ging mijn wekker af. Het werd dus opstaan want beide kinderen waren al wakker. Dan ze uiteindelijk samen in bed gezet met de tv en ik gaan douchen. Dan begonnen aan het ontbijt, tafel dekken, de broodjes bakken, de eieren met spek bakken en de tomatenketchup maken. Ik wilde net aan mijn koffie beginnen toen Jannick en Melli binnen kwamen dus we konden gelijk aan tafel. Dat hebben we een flinke poos uitgehouden en dan naar de woonkamer met zijn allen waar Jannick en Melli met de kinderen spelletjes gingen doen. Ze begonnen met Uno en daar zat een apparaatje bij waar je dingen inspreekt zoals je naam en welke speelregels je doet. Al snel had Sabrina het ook door en mocht dan de kaart van Melli erop leggen en drukken. Nu beginnen ze aan das Spiel des Lebens. Het is zeer dikke mist dus geen gezellig weer. Later zag ik dat ze Pharao aan het spelen
Later klaarde het toch nog op . Ik was allang met koken bezig en ik heb gele rijst, tjaptjoy en sate met pindasaus gemaakt. Dat ging er bij iedereen in als koek. Na het middageten gingen Jannick, Melli, Jan onderuit met ogen dicht, Theresa in de slaapkamer tv kijken en Sabrina binnen in de huiskamer. Oma had ook wel haar ogen willen dichtknijpen maar er moest iemand Sabrina in de gaten houden. Ik had voor in de middag puddingbroodjes gemaakt erg lekker met een kop koffie. Om 5 uur gingen Melli en Jannick weg en ook Carmen ophalen want die had vandaag RK dienst en dan een paar dagen vrij om naar Heinz te gaan.
Dan avondeten met de kinderen en nu wachten op Ingrid. Vandaag maakt het niet uit hoe laat de kinderen naar bed gaan , morgen zijn ze vrij. Maar morgeavond gaan ze na het avond eten badderen en dan naar bed want ze moeten beide maandag vroeg naar de Kiga en VS. Ik snak naar rust en pootjes hoog. Ik heb uiteraard te veel gestaan vandaag dus weer een dikke voet en ik ben gewoon moe omdat ik nog niet de oude ben.
Jannick heeft een nieuwe afstandbediening voor mijn Amazon Firestick voor mij besteld maar die komt pas eind November.
Tot mijn vreugde werd vandaag mijn fotoalbum bezorgd. Ik ben er weer zo happy mee. Volgens Jannick met de Post maar er stond DHL op en zaterdag is eigenlijk geen dag waarop de Post hier bezorgd.