Rare dag

Vanmorgen wakker van de wekker, een half uurtje wakker worden met ontbijt tv en dan eruit. Alle ochtend dingen gedaan . Dan Theresa en Sabrina opgehaald , autostoeltje en papieren van Sabrina. We gingen allemaal tegelijk richting Liezen. Wij naar de Lidl en dan terug gereden naar Stainach waar we naar de Landena en Hofer gingen. Ik had zo de balen want er was zo veel van mijn lijstje niet dat ik zei tegen Jan kom we gaan naar huis ik kijk van de week nog wel. Thuisgekomen dacht ik oeps ik heb altijd water van de Penny en die heb ik overgeslagen en ik zit al een week zonder.
De kinderen gingen gelijk naar Meli en Jannick konden bijna gelijk aan tafel aanschuiven. Wij eerst datgene wat we wel hadden gekocht opgeruimd en dan was er koffie met een aardbei/bladerdeeg erbij. De krant was er al dus ik gelijk even doorkijken en dan zie ik een overlijdensadvertentie waar ik van ontdaan was.
Hannes Huber uit Pruggern is gestorven. Hij is aan een zeer agressieve kanker gestorven (Meli dacht botkanker) Zijn jongste kind is 7 of zo. We waren vaak tegelijk bij de KiGa als we Sabrina brachten. Hij was een van de eerste mensen die we in Pruggern hadden leren kennen. Een aardige en sportieve man en hij was de Bürgermeister.
Hij was de aanvoerder bij de 24 uursloop ,Jan en Jannick liepen ook in zijn het team . Het touwtrekken over de Enns en wat al niet meer. Hij is 62 geworden. Morgen is de begrafenis in Gröbming.
Ik ben ook middageten gaan maken en met Jan gegeten.
Zo toch nog even wat water halen.
Dan gaat mijn telefoon en dat was Diane, zo heerlijk een hele poos gekletst. Ik voel me gewoon happy daarna.
Dan toch daarna nog snel wat water gehaald en het was waanzinnig druk dus snel weer naar huis. Je merkt de weersomslag al goed. Er wordt ook sneeuw voorspeld. Maar de winterinbreuk zou maar kort zijn. We zien wel alle neerslag is welkom want het wordt anders een probleem van de zomer.
Het weekend staat voor de deur dus die ga ik nu maar binnenlaten.