alweer maart

Alweer maart

Sonntag 1.März
Ongelooflijk snel gaat de tijd, we beginnen vandaag alweer aan de 3e maand van het jaar. Vandaag is het beduidend kouder dan de afgelopen dagen. Donker en bewolkt maar nog steeds droog. Af en toe een licht voorjaarsgevoel maar ik denk dat we er nog niet zijn.
Jannick heeft het internet kastje meegenomen naar beneden , gisteren ook al omdat hij updates nodig heeft op zijn nieuwe pc maar het gaat niet. Vandaag heeft hij gekeken in de papieren hoeveel internet er zou moeten zijn dat is al niet veel 600 MB per minuut geloof ik maar we hebben 0,1 MB. Dus gewoon helemaal niets. Ik wil zo graag eindelijk fatsoenlijk internet.
Net lekker gegeten, gegrilde kip met friet en appelmoes. Jan eet wel maar is nog steeds evenals Ingrid ziek. Hij heeft eerst een kippensoepje gegeten. Dan vanavond weer een kippensoepje.
Ik wil dat hij zich ook een paar agen ziek meld , maar ja ik ken Jan. Ingrid meldt zich voorlopig nog wel ziek. Dus die moet morgen naar de huisarts, ik vind het maar idioot dat al die zieke mensen zich bij hun huisarts moeten melden voor het ziekbriefje. Als er mensen voor iets anders komen nemen ze de ziekte gelijk mee naar huis.
Zo maar eens moed verzamelen om aan het brood te gaan beginnen.
Jannick heeft gehoord dat hij naar nog een beurs moet voor we op vakantie gaan. Hij moet eerst naar Innsbruck maar dat wist hij al maar daarna naar Nürnberg. Dan komt hij in de nacht van zondag op maandag thuis, kan hij overdag slapen op zijn eerste vakantiedag en dan ´s nachts gaan rijden voor onze vakantie. Oke het verdient erg lekker.
Ze zouden vanaf maandag een nieuw personeelslid erbij krijgen maar ja die belde vrijdag af dat ze ergens anders gaat werken. Dus ook op het kantoor /callcentrum blijft het druk.
Voor ons zit er niet veel schot in en wat we misschien kunnen gaan doen. We hopen dat het deze komende week eindelijk duidelijk wordt.

vanmiddag ook nog soezen gemaakt, zijn erg lekker ook een paar beneden gebracht en het restant van de kippensoep en de gegrilde kip. Dacht zo dat ze geen slecht leven hebben met moeders in de buurt.
Theresa liep mee naar boven en ik kreeg op mijn kop van haar omdat ik mijn poloshirt vies gemaakt heb. Dan was ze helemaal verdrietig want ze wilde in haar speelgoedbak en Fiep lag erop te slapen. Dus ik zei haar aai hem maar, het gevolg ….................................weg. Want daar moet hij niets van hebben. Komt Jannick boven en zegt tegen haar kom je mee naar beneden, ik zeg haar taartjes eten en dan Jannick nee hoor die hebben wij al opgegeten. Tja dus moest ze huilen,haar gezegd nee hoor heeft papa niet gedaan.

Haha zie ik een foto van Kirsten met Olivia en Pepijn in Disneyland voorbij komen. Ook toevallig dat wij over 3 weken gaan.