appartement Ramsau

Oostenrijk, Pruggern

Donderdag 15 februari
Een week van veel regen afgewisseld met sneeuwval en erg mooi weer en weer terug naar regen. Op de dag dat het mooi weer was zijn we bij het appartement foto's gaan maken.Er lopen gelijk loipen en wandelpaden bij het huis.Er loopt ook een beekje en we zijn een stuk er langs gelopen richting watermolen.Huis Helga staat naast het molenhuis maar de molen is een heel stuk verder.Vandaag was het weer regen en sneeuw en wind.Jannick had alleen vanmorgen training, morgen vrij en zaterdag vertrekt hij met WSV Ramsau naar st Jacob im Walde.
Daar blijft hij tot zondag.Er zijn de Österreichse Meisterschaften klassiek en skating. Het verblijf en verzorging wordt door WSV betaald. We zijn dan ook vanmiddag naar Pruggern gegaan.Jannick kan hier op zaterdagmorgen aan de weg opgehaald worden de bus moet toch hierlangs. Ook kan hij dan hier weer afgezet worden.

16 februari 2007 19:17 | Door: Peet en Bianc He hallo, wat is dit leuk dat we een beetje op de hoogte kunnen blijven!!!