Vakantie Bad Bentheim

Duitsland, Bad Bentheim

We kwamen vrijdagmiddag aan in Bad Bentheim. Daar kregen we een ander appartement dan was besproken. Kamer 15. Maar de volgende dag mochten we naar de Residentiekamer nr 44. Dat beviel stukken beter.
We zijn in deze 4 dagen noord/oost Twente gaan bekijken. We gingen naar het Rijksmuseum Twente. Daar was een specilae tentoonstelling over molens. Uit de streek van de Nederlandse en Duitse kant. Jan heeft het boek erover gekocht. Veel molens die er in staan hebben we al gezien.

. Zoals je ziet spelen molens een belangrijke rol. Je heet tenslotte Molenaar. Jan verzameld alles over molens. We gaan molens bekijken, sommige moeten we echt zoeken. We komen op plaatsen waar je normaal niet komt. Vooral watermolens zijn heel erg moeilijk te vinden. Jannick vindt het allemaal wel goed. In het hotel is ook een zwembad, dat vindt hij altijd goed. We hebben een bad en ook dat is geweldig. Vakantie is voor Jannick geen straf. Hij geniet met volle teugen.

Liefde doet leven
dat stond op jouw geboortekaartje