Het gaat zijn gangetje

Vanmorgen wakker voor de wekker en gedut tot 7 en de wekker afging. Dan op mijn gemak alles gedaan . Op weg naar mijn afspraak bij de PSN waar ik mijn therapiegesprekken volg. Het weer was prima droog en niet te koud en een matig zonnetje.
Precies op het moment dat ik klaar was belde Jannick en legde gelijk weer op. Toen ik hem later belde zei hij het is al opgelost en ik realiseerde mij dat je bij de PSN was.
Thuisgekomen was Jan ook opgestaan en ben ik aan een kop koffie gegaan. Dan even aan het stoeien geweest met mijn pc want mijn bluetooth tekentje is weg maar ik krijg hem niet terug, Alles is volledig op mijn pc maar ik krijg toch geen overdraging van telefoon naar PC. En geen bluetooth symbooltje terug.
Ondertussen 11 uur en bedacht wat ik ga eten. Rucolastamppot met spekjes en een karbonade. Niet al te veel werk. Ik heb al 3 dagen buikpijn en het wil niet erg zakken. Voel me dus een beetje ,,,,,,,,.
Jan zit ondertussen weer op het dakje , het gaat vast wel een keer goed komen. Ik heb geen last van hem als hij daar zit.
Ik heb bericht gerkegen dat Jannick zijn nieuwe site by site koelkast op transport is dus het gaat waarschijnlijk toch lukken deze week, Ik heb met de huisarts gebeld en daar zijn de papieren ook aangekomen dus ik kan vanmiddag mijn medicijnen met mijn kaart gaan halen. Dan kan ik morgen beginnen. Ze moeten een half uur voor mijn ontbijt genomen worden.
Het was gisteren echt een K dag, Jannick kwam niet van zijn werk weg , vergat daardoor dat hij ook een afspraak bij de PSN had en kon de kinderen niet weg brengen. Wij en Meli ook niet want Jannick had de autostoeltjes in de auto. Dus Ingrid kwam ze halen. Ik doe maar even rustig aan want ik heb nu ook nog koppijn gekregen.
Na een poosje liggen opgestaan . Dan met Jan samen naar de apotheek gelopen en mijn medicijnen gehaald. het was ondertussen zeer warm geworden en ook de wind was warm, zeer benauwd. Van alle kanten komen git zwarte wolken aan.