BBQ

Dienstag 5.Mai
Zo super warme dag met temperaturen van tegen de 30 graden maar wel enorm benauwd.
In de morgen met Diane naar de Mez gelopen om wat inkopen te doen en de post.
In de middag lekker buiten in de tuin en toen kwam Jannick ook lekker vroeg naar huis .
Hij ging met Ingrid een nieuwe grasmaaier kopen want maaien met de oude ging echt niet meer. De messen konen niet geslepen worden omdat ze er niet meer uitgingen en elektrisch is met het snoer niet echt handig. Nu hebben ze een benzine maaier en Jannick heeft hem zelf helemaal in elkaar gezet. Dan heeft hij ook gelijk gemaaid. Dan opperde hij zullen we bbqen en dat vonden we allemaal een super idee. Ik had nog 2 groot verpakkingen vlees in de vriezer , Jan gebeld en die heeft de stokbroden meegenomen, ik heb knoflook en pindasaus gemaakt, Ingrid de salade
en de zoetigheid voor erna, Jannick had nog een 5 liter vat bier, grilkolen vonden we nog in de schuur en het feest kon los gaan. Het was super gezellig en dat we zo lang buiten in korte broek en shirtje konden zitten.