Nog steeds nat en koud

Vanmorgen vroeg wakker t tv gekeken dan opgestaan. Alle ochtend dingen gedaan. Ik was gisteren gebeld en had een zaaknummer gekregen voor de auto. Dus vanmorgen eerst naar de garage gelopen en gevraagd. Die hadden ook weer de hele rompslomp nodig dus terug en Jan gezegd dat hij mee moest gaan. Papieren uitgeprint want de andere waren al bij de verzekering. Nu wachten tot we gebeld worden sat die man komt die het moet begutachten.
Ondertussen half 11 en tijd voor mijn kop koffie.
Dan zie ik dit staan: Zo trots op Björn. Vervroegd examen gedaan voor zijn VWO Wiskunde B en dan slagen met een dikke 9. Nou dan is Oma ook trots. Björn voorste rij uiterst rechts.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Dan besloten om naar Liezen te rijden. Eerst naar de Lidl daar was niet veel, dan naar de Action. Jan wilde seconde lijm en dat is daar een 4 Euro goedkoper, ik had vaatwasblokjes en wasmiddel nodig. Besparing op mijn wasmiddel 8 Euro en op de vaatwasblokjes ook zeker 4 Euro. Dan de Raufaser gekocht bij de Obi dat hebben ze hier bij de Baumarkt niet. Dan was ik het zat en zijn we naar huis gegaan.
De was was klaar dus die kon in de droger . Omdat we vergeten waren een tv magazin te kopen ging Jan er nog eentje kopen.
Dan belde Theresa en die had zo waar wat te kletsen. Ze gaat zo weer naar de Tae Kwondo en had van de week eerst blokfluit en dan dwarsfluit gespeeld in haar les. Ze gaat het weekend met Ingrid en Sabrina naar Stadl want Leonie heeft verjaardag. Haar gevraagd of ze met Mama had gesproken dat ze maandag naar Mathias gaat en dat was zo. Dan haar gezegd dat Opa of Papa haar komt halen. Zo het weekend mag beginnen.