December een maand vol emoties

Gisteren een foto van mijn zussie Erna in kerstgips. Ze wilde op haar fiets stappen en haar voet ging om. Enkel weerszijdig gebroken , nu gips en operatie volgt nog. Nu kan ze zich laten verwennen met kerst , heeft dus ook iets positief.

Het kerstlichtje aangestoken bij mijn broertje Ruud , alweer 4 jaar moeten we hem missen.

Het mooie van herinneringen is,
dat niemand ze van je af kan nemen.
Want ze blijven voor altijd in je
gedachten en in je hart

Vanmorgen werd ik om 3 uur wakker maar toch weer ingeslapen tot 8 uur dan was de kleine muis ook weer wakker. Er begon een film Die Hüter des Lichts en samen in bed gekeken ondertussen was Oma wel gaan douchen.Dan de deurbel pakketje voor Jannick, dan belt Jannick om te vragen wie er aan de deur was, wat later weer de deurbel meterstanden opnemen. Dan maar snel in de kleren ,
Vandaag voel ik me wat depri en ik zit vol met emoties en ergens moet het er toch uit. Ik moet eigenlijk poetsen maar er komt even niets uit mijn handen.
Zo maar eens aan het middageten beginnen.

Dat middageten werd toch nog wat en ik heb zelfs een deel van het kerstdiner gemaakt dat scheelt morgen veel tijd. Ik heb eerst de bouillon getrokken voor het voorgerecht en dan later de soep gemaakt. We eten vooraf Maronisuppe en het vlees voor het hoofdgerecht gevulde Putenrollade in de over gebraden.

Ik zag fotos van Erna dat haar kleinkinders haar been aan het versieren waren , super kerstvoorbereiding zou ik zo zeggen. Maar het grootste nieuws is wel dat gisteravond Debra en Ramon trotse ouders geworden zijn van een dochter met de klinkende naam Mae. Foto volgt nog-
Daarom is december een maand vol emoties er is altijd iets bij ons in de familie.

Lisa de dochter van mijn gestorven broer Ruud had een foto van haar en haar Papa van lang geleden gepost.

Een mooie foto van mijn zus Els met haar schoondochter Fermalia.

Een foto van mijn zoon Randy en mijn oudste kleinzoon Björn die ondertussen al zeer volwassen eruit ziet.

Jannick was laat thuis en kwam bij mij warm eten dan ging hij naar beneden en ik erachter aan nog wat dingen doorspreken voor morgen. Ik ga de boodschappen doen met Jan en Theresa. Nog even het bed beneden afhalen en er ligt nog werkkleding van Jannick en nog gewonen kleding dus was genoeg. Hij heeft vanavond alle bakken met gewassen kleding van de afgelopen tijd gevouwen en opgeruimd. De kerstboom neergezet en opgeruimd. Jan moet dan even alles stofzuigen . Alle beddegoed en kleding van Theresa kan weer terug dus dat ruimt bij ons weer op. Soort volksverhuizing. Dan ook ons huis kerstklaar opleveren en hopelijk zijn we klaar als Ingrid met weer koffers vol was thuis komt.

heerlijk voor jullie dat de familie weer compleet is en helemaal fijn voor Theresa dat mama en Sabrina er dan weer zijn. alvast nogmaals hele fijne dagen met zijn allen veel gezelligheid en voor 2020 vooral gezondheid xxxx

els molenaar 2019-12-23 21:05:58

Mooie foto's zo van de hele familie,altijd weer leuk iets van ze te horen, Beterschap met je voet Erna, en we hopen dat het straks bij jullie thuis ook heel gezellig zal gaan worden Nicolette , als straks Ingrid en Sabrina weer thuis zijn, wat zal Theresa dan ook weer blij zijn .om haar zusje en moeder in haar armen te kunnen sluiten. We wensen iedereen van de familie hele gezellige kerstdagen toe en een gezond en gelukkig nieuwjaar. liefs van ons allemaal uit Heemskerk