Woede eruit en gewoon weer genieten

Een onrustige nacht maar wel geslapen. Om half 5 de babyfoon aangezet. Dan om half 7 wakker van de wekker. Theresa wakker gemaakt en Sabrina werd ook wakker. Dus ook Sabrina naar boven maar die hoeft vandaag nog niet naar de Kiga. Dus eerst alle aandacht voor Theresa, gymspullen had Jannick al voor haar gepakt en Meli had het eten en zo om mee te nemen voor Theresa gedaan. ze had het ook voor Sabrina gedaan dus die mag straks ook uit haar trommeltje snoepen. Ik zag druiven en komkommerschijfjes en wat lekkers. Jan is nu Theresa weg brengen en Sabrina kijkt Kika in bed.
Ik heb straks mijn praatafspraak maar ik moet even wachten tot Jan terug is voor ik kan gaaan douchen want je moet Sabrina wel in de gaten houden.
Gisteren was het 28 graden maar er was behoorlijk wind en bewolking. Nu strak blauwe lucht en om 8 uur gaan we al naar de 20 graden. Het ziet er naar uit dat het een hete dag gaat worden. Theresa is op school , Sabrina in bed met Kika en Jan onder de douche en ik ben klaar om zodadelijk op weg te gaan. We fixen het toch elke keer weer.
Ik ben vandaag even helemaal lekker te keer gegaan , mijn boosheid eigenlijk meer woede kon ik er uit laten. Doordat mijn gesprekpartner niets weet van rechtelijke zaken vroeg ze of ze sommige dingen aan Boy mocht vragen en ja die kwam erbij zitten en heeft wat dingen uitgelegd Normaal heb ik geen contact met Boy omdat wij ons al heel veel jaren kennen al vanuit Nederland en de sport. In ieder geval ook leuk om hem weer eens te zien en ook te spreken. Hij is sociaal werker bij de PSD. Later hoorde ik van Jannick dat hij ook een afspraak heeft gemaakt en dat hij toen hoord emaar je kan geen afspraak bij mij krijgen. En Jannick uh waarom niet en toen kreeg Jannick te horen dat hij Boy aan de lijn had. Dus toen Boy met mij in gesprek ging wist hij ook al dat Jannick zich had aangemeld. Maar uiteraard zegt hij dat niet. Het luchtte voor mij zeer op . Je wil voorkomen dat we straks met zijn allen in de krant staan en gratis onderdak krijgen-
Verder een heerlijk warme zonnige dag. Jan haalde Theresa weer op en had vanmorgen op Sabrina gepast. Was ze gisteren de hele dag in bed vandaag was ze weer vol leven dus morgen mag ze weer naar de Kiga. Een rustige middag voor zo ver je het rustig kan hebben met de 2 dames. Jannick kwam thuis en gezellig koffie drinken en wat praten. Dan heeft hij ze meegenomen , Sabrina naar bed en Theresa nog even bij Papa.

Nog een foto van Meli gekregen heeft ze gemaakt op Spielberg

Leuk die Verstappen petjes op het dashboard !