Vakantie Blanes

Spanje, Katalonien

24 april tot 11 mei We gingen met zijn drieen naar Blanes. We zaten in een appartement bij camping Solmar. Kirsten zou pas op dinsdag komen. Ze had examen gedaan en moest nog op de uitslag wachten.
De dag dat ze zou komen stonden we voortduend op de uitkijk maar geen Kirsten. Elke keer als er een Solmarbus kwam dachten we daar is ze. Maar nee.
Ze kwam gelukkig toch nog maar wel met een Spaanse bus want de bus had pech gekregen. Vandaar dat ze ook veel later aankwamen. Gelukkig geen ergere dingen.
We hadden dit appartement gekozen omdat er een heel mooi zwembad bij was. We hadden speciaal gevraagd of het ook open zou zijn en ja dat was het. maar helaas hier aangekomen waren ze het zwembad aan het renoveren of verbouwen. We zaten 225 m van het strand en 1450 meter van het centrum. We zaten boven een grote supermarkt.
We zijn een dag naar Girona gegaan
OOk een dag naar Barcelona waar we dus ook een keer het stierenvechten hebben bijgewoond.
De duiven op het plein vond Jannick helemaal het einde. Heeft uiteraard weer nieuwe Barca dingen gekregen. We zijn naar de Botanische tuine bij Blanes en bij Lloret geweest. Heel erg mooi en Jannick vond het geweldig vooral al de trapjes en bruggetjes.
Bij thuiskomst een klacht ingediend en die is toegewezen, we kregen een vergoeding voor het feit dat we het zwembad niet konden gebruiken.
We zijn een dag naar Girona met de bus gegaan.
Een paar keer naar de markt in Tordero