Jannick heeft een houten achterwerk

Sonntag 28.Juni
Vanaf gisteravond hoosde het elke keer opnieuw en vandaag ook niet veel soeps wel warm met 21 graden.
Een beetje een baaldag, voel me al de hele dag niet lekker, mijn maag speelt steeds op-En het weer helpt ook niet mee.
Vandaag maar een herkansing gedaan om sauzijsenbroodjes te maken. Deze keer zijn te helemaal goed geworden en smaken heerlijk. Het recept klopte gewoon niet en nu het recept veranders en voilà goed geworden.
Ik had er 2 beneden neergezet , ik dacht voor Ingrid en Jannick vanavond maar Jannick kwam zelf nog even voorbij om er eentje te halen want het smaakte Theresa erg goed en hij wilde er ook graag een.
Net de herdenking gevolgd op tv in Graz van de slachtoffers van vorige week. We moeten weer verder met ons leven en maar niet te lang bij stilstaan. We leven in een rare tijd.

Jannick heeft een zeer achterwerk van 2 dagen op een houten bankje in een raftingboot. Over 14 maanden heeft hij pas examen in die tussentijd moet hij veel oefenen. fotos van daar is de hitte eindelijk