Balen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

dinsdag 22 december 2009

Wat een dag gisteren, eerst moest ik naar Schladming naar het ziekenhuis voor controle. Daar was het een gekkenhuis en mijn arts stond in de operatiekamer. Zat ik 1 ½ uur te wachten kreeg ik een andere arts en dan zegt hij maak maar een afspraak over 3 weken. Als ze nou gelijk zeggen van wilt u een andere afspraak dan had ik dat gedaan.

Jannick was al vroeg trainen en daarna werken en dan met Kelvin langlaufen. Kelvin is hier ook voor een trainingsstage. Hij had rookworst meegenomen die we gelijk opgegeten hebben met onze laatste pot boerenkool.

’s Middags was er een waterleiding die kapot was boven bij de gasten. We hadden dus geen warm water en gelukkig kwam de installateur toch in de middag.
De Kroatische gasten zijn al ziek vanaf dat ze aankwamen en nu moest een van de kinderen naar het ziekenhuis. Ze hebben weinig plezier van hun vakantie.

De laatste koekjes gebakken, blij dat het klaar is.

Vandaag was Jannick weer eerst trainen, dan tot 16 uur werken. Dan moest hij onder toezicht van ons gaan opruimen.
Ik was de hele morgen met de was bezig. Want de gasten hadden hun handdoeken en badmatten gebruikt om het water op te vangen. Ik had zelf was en dan dat van Jannick waar ik een kluif aan had.
Toen ik na het middageten even mijn rust nam kwam Jan zeggen dat ik visite had. Wat een verrassing want Annemarieke kwam met vriendin voorbij. Heeft mij verwend met rookworst en oliebollenmix. Lekker,lekker en nog eens lekker.
Zulke verrassingen mogen wat mij betreft vaker het geval zijn.

Onze Duitse gasten kwamen gelukkig niet heel erg laat dus we kunnen op tijd naar bed.