Weer een van alles en nog wat dag.

Vanmorgen wakker om 8 en dan wat tv en eruit. Na alle ochtenddingen op weg gegaan naar de bank. Gelukkig snel aan de beurt en dan alles weer nieuw op de telefoon. Dat is nog een heel ritueel maar het werkt tenminste weer. Terug gewandeld en thuis een kop koffie en aan de gang gegaan met afspraken maken en afspraken wijzigen.
Dat kostte veel tijd maar nu voor Jan en mij een afspraak bij de ogenarts, voor mij een afspraak bij de huidarts. Dan mijn HNO afspraak verzet Ook Christine geschreven en de dinsdag in de donderdag geruild. Maar mijn gedeelde kalender wilde niet werken omdat ik de code niet weet en ik had een tijdelijke aangevraagd daardoor kon ik wel erin maar nergens zag ik dat ik mijn vaste code zou kunnen wijzigen of ingeven. Dan hoorde ik Jannick en Meli die bezig waren dingen op de zolder te zetten. Dus gelijk Jannick gevraagd die is meegelopen en heeft in het hoofdaccount van hem de verandering erin gezet en nu kan ik weer zowel op de pc als in de telefoon de kalender gebruiken. Er viel mij gelijk iets op dus naar beneden en Jannick gevraagd omdat afspraken niet correspondeerden met elkaar . Dat is ook gelijk veranderd. Dan kreeg hij telefoon van Ingrid die pissig was en ze wil dat Meli niet mee gaat naar afspraken die over de kinderen gaan en Jannick heeft haar duidelijk gemaakt dat we hier een familie leven hebben en Meli daar deel van uit maakt en gewoon met hem mee kan gaan. Dat wil niet zeggen dat ze iets mag beslissen maar wel er bij zijn het gaat haar ook aan. Dat vindt Ingrid niet leuk maar ze moet het nemen. Ingrid neemt aan dat de kinderen altijd bij ons zijn. Maar dat is niet zo. Ja ik neem de kinderen op vrijdag aan om 5 uur omdat Jannick dan werkt en Meli nog niet thuis is (meestal wel maar dan neem ik wel de kinderen aan). Maar zo gauw als Meli thuis komt van de IPC vandaag dan gaan de kinderen naar haar. Theresa moet pas tegen half 8 afgehaald worden bij de taekwondo. Dan is Sabrina al naar bed. Ze wil maar niet snappen dat Jannick zelf en soms Meli de kinderen in de morgen wakker maakt en het ontbijt maakt , de schoolboxen vult en Sabrina zelf weg brengt In het afgelopen jaar is het 1x voorgekomen dat Jannick ipv in de middag in de morgen moest werken , Meli ook al was gaan werken en wij het gedaan hebben. De kinderen zijn vrij als ze bij hen zijn om naar boven te komen dat heet nl gezinsleven.
Jannick heeft ook gevraagd om de kinderbijslag van deze maand want Theresa is bijna de hele maand hier. En Jannick heeft een bedrag geclaimd om een aangepaste kamer voor Sabrina te maken van het pleeggeld van Sabrina- Tja ze heeft het wel toegezegd.
Middageten gemaakt, bloemkool met kaassaus , gekookte aardappeltjes en een varkenslapje. Met Jan gegeten. Daarna de vaatwasser leeggemaakt en weer gevuld, En de keuken opgeruimd. Dan was het tijd voor mezelf. Jan slaapt in zijn stoel. Ik heb hem meermaals gevraagd waarom hij niet gewoon even gaat liggen maar dat wil hij niet. Ondanks alles toch alweer 16 uur en met een uurtje komt Sabrina.
Theresa gaat naar haar muziekles voor de Abzeichnung voor dwarsfluit en dan naar de volwassenenles van taekwondo.
Ingrid belde Theresa doet beide taekwondolessen want Ingrid had de verkeerde datums opgeschreven voor de muzieklessen. Dus morgen hoeft ze ook nog niet examen te doen. Maar volgende week.
Jan was net zijn jas aan het doen om Theresa op te halen toen Meli belde dat ze Theresa gelijk mee nam want ze was ook Jannick ophalen van zijn werk.
Even later belde Theresa of Opa al onderweg was dus ik zei haar Meli komt en tegelijkertijd zag ze haar.