Familie weer thuis gekomen

Oostenrijk, Kleinsölk

Freitag 24 August
Regen an Sankt Bartholomä tut den Trauben weh.

OUPS
Im „Kleinen” lassen sich oft ganz große Werte entdecken,
wenn wir unser Herz dafür öffnen.

De dag begon weer prachtig maar in de loop van de morgen trok het toch weer dicht. In het begin van de middag klaarde het alweer helemaal op en was het weer zonnig. Volgens de weersvoorspelling vandaag de warmste dag met temperaturen tot 38 graden.Dan wordt het de komende dagen minder weer maar dan weer goed en warm maar niet meer boven de 30 graden. Tegen de tijd dat onze vakantie begint is het weer mooi met temperaturen boven de 20 graden. Nou daar teken ik voor.
Even naar Gröbming om te vragen of het filter er is en afgesproken als het filter er aanstaande vrijdag niet is dan neemt ze het apparaat terug.Nog even langs de bank ik ben weer eens mijn pincode vergeten. Kan ik ook volgende week ophalen.
Vandaag een keer niet van de gril gegeten maar lekker bami met garnalen gegeten, en loempias vooraf.
Vandaag komen Ingrid en Jannick weer terug, de tijd gaat opschieten met 33 weken zwanger. Hoop dat het blijft zitten tot we terug zijn van vakantie want dan is ze de 36 weken al voorbij als we terug komen. Ze waren vandaag eerst nog naar Pullmanncity een of ander western gebeuren daar in de buurt.
Maandag/Dinsdag gaat Jannick weer voor de Bergwacht werken dit keer als onderdeel van de Wasserrettung.
Nieuwsgierig wanneer er weer een nieuwe Staffel begint.
Ingrid en Jannick waren in de loop van de avond weer gezond thuis gekomen.