Een dagje rustig aan.

Vanmorgen weer eens vroeg wakker maar wel goed geslapen ondanks de enorme rugpijn die ik al sinds gisteren heb. Dus ik gisteravond vroeg naar bed want vlak liggen ging nog het beste. Vandaag is de rugpijn weg mar alle spieren in de wijde omgeving doen mij nu pijn. Dus dat waaiert langzaam uit tot het verdwijnt. Samen met Erna , Manfred en Jan naar de KIndergarten op Theresa op te halen. De enorme vreugde bij Theresa die tegen Hannelore zei kijk kijk dat is mijn tante en Hannelore oh die bij jullie logeert en op visite is. Het gaat al rond in Gröbming. Dan weer terug , wij middageten en in de middag nog even wandelen en wat inkopen doen in Gröbming. Vandaag eens geen mist maar helemaal bewolkt dus nog geen gezellig weer en het was maar 1 graad en nog steeds geen sneeuwval.
De dagen vliegen om zo. Helaas gaan ze morgen alweer naar huis.
Fotos van Angela van Tobi gekregen en eentje die Erna heeft gemaakt van Sabrina.

ja de tijd vliegt, je ziet er goed uit Erna, doet me goed weer eens een foto van je te hebben gezien, wens jullie er een prettige reis terug, leuk ook dat jullie er samen op uit zijn geweest met de slee, das hier echt nog niet mogelijk, het wordt ook morgen 6 oC. en lijkt hier op het moment eerder lente dan winter, zelfs de madeliefjes en narcissen komen er al boven de grond.groetjes allemaal XX