Allerheiligen

Dienstag 1.November
Vanmorgen was ik toch vroeg wakker, maar geen Theresa vanmorgen . Ingrid, Jannick en Theresa gingen al rondom 8 uur op weg naar Oberwölz. Aangezien de Sölkpas open is wilde Ingrid dat graag. Ze gaat vandaag het graf van haar vader bezoeken en naar haar moeder die 7 November 76 jaar wordt. Het zal voorlopig de laatste keer zijn. Behalve de zwangerschap van Ingrid wordt er ook sneeuw verwacht.
Morgen moet ze weer naar Rottenmann naar het ziekenhuis. Het lijkt erop dat ook dit keer te vroeg bevallen wordt. Ze had bij Theresa problemen met de placenta en de kans is groot dat het weer zo is. Dan wil de baby ook niet meer genoeg groeien. Nog 4 weken te gaan. Angela gaat ook bijna met zwangerschapverlof daarna nog 6 weken.
Wij hebben de hele dag relax doorgebracht, het was zo stil. Althans dan moet je geen buurman hebben die zelfs op deze dag nog herrie moest maken. Zijn vrouw ging met familie braaf opgetuigd naar de kerk en op het moment dat alle klokken los gingen had hij alles klaar liggen en begon met de heg snoeien. De klokken beieren een behoorlijke tijd en hij was met het stuk klaar toen ze stopten zo hypocriet. Eind van de middag waren ze weer veilig thuis aangekomen en Ingrid was hondsmoe. Ik heb ook weer iets gekregen van Katherina, een grote Allerheiligenstritzel. Ik had er zelf ook een dus we kunnen weer vooruit met eten.