Weer thuis

Oostenrijk, Wenen

Vanmorgen om 8 uur wakker na een rusteloze nacht het was zo ongelooflijk warm. Ik zag dat toen wij gisteravond op het terras zaten het thuis heel wat koeler was. En Theresa stuurde mij een foto van een donkere lucht met daarbij onweer Oma. Het was bij het opstaan dus al direct weer warm. Voor 1 nacht was het hotel prima maar als je in de zomer langer wil is een hotel met airco aan te bevelen. Ook hadden ze geen internet en nadat ik het gevraagd had kreeg ik een onduidelijk antwoord. Wat wel heel fijn was dat we ipv van om 15 uur even na 12 er al in mochten. Parkeren was onder het hotel 15 Euro voor een dag en met het openbaar vervoer kom je snel overal. Jannick en Meli waren vannacht rondom 12 thuis gekomen.
We kunnen terug kijken op een ongelooflijk leuke en bijzondere ervaring. Ik moet erbij zeggen dat het koningspaar bijzonder vriendlijk was en ze zich probleemloos onder de mensen mengen. Absoluut opname en fotograveer verbod dus we moeten het doen met die ene foto. Ik vond het ook erg leuk dat we de officiele uitnodiging ook nog gekregen hebben want we hadden die alleen over internet gekregen.
Er was ergens in de buurt van het hotel brand of zo. 5 grote brandweer wagens en een kommandojeep ervoor en 2 politieautos met toeters en bellen. Ondanks dat we in een buitenwijk zaten (Altmannsdorf) moesten we wennen aan het lawaai. In Wenen bij Belvedere was het nog erger.
We hadden gedoucht en aangekleed, snel inpakken en dan alles in de auto gezet. Dan zijn we bij de Penny naast het hotel ontbijt gaan halen. Een stuk goedkoper dan de 22 Euro die ze pp voor een ontbijt vroegen wat niet veel voorstelde en niet veel meer dan wij zelf gehaald hadden. Ik denk dat we nog geen 8 Euro voor ons vieren hadden uitgegeven wat anders 88 Euro zou zijn geweest. Ja we blijven zuinige Hollanders. Onderweg zijn we In Stainach gestopt bij de Landena wat inkopen meegenomen en dan naar huis. Ik denk half 1 thuis. Ik denk dat Meli is gaan slapen die heeft nachtdienst.

We hebben dus gigantisch noodweer gemist met code rood. Het was de hele dag nog wel baggerweer.

Dat kunnen ze teminste niet meer van jullie afpakken.

Liduina 2022-06-30 01:57:27

Mooie kleding ook van Jannick en Meli

Christina 2022-06-30 06:16:32

Wat een bijzondere ervaring! Super leuk! En jullie zagen er prachtig uit!!!