Dag 15

Jordy van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag, Diane jij natuurlijk ook.

We werden pas om 8 uur wakker dus het was nu de zomertijd was ingegaan al 9 uur. We hadden gisteravond inderdaad tv gekeken en het boeide ons zowaar. Dan naar bed was het toch alweer half 12.
Jannick was er gelijk met de 2 meiden dus koffie drinken en wat te eten gemaakt voor het ontbijt. Gezellig zoals altijd.
Ergens rond om 11 gingen ze weer en Jan en ik had beide geen trek dus we besloten geen middageten te maken maar de restjes op te maken. Restje kaas , restje worst, 2 semmeltjes en wat radijsjes voor mij. Straks bij de koffie de laatste stukjes taart.
Ik heb al de hele dag tv aanstaan, eerst was de Voice kids en daarna op SAT 3 gezet Thementag dus alleen maar concerten. Eerst de Dooby Brothers beetje sentiment dan kwam een een dame ze zong niet onaardig maar het was niet mijn muziek ik kreeg een beetje gevoel super Amerikaans veel god en toch willen rocken, Sheryl Crown was wel goed en nu de Dixie girls die vind ik wel goed. Straks nog Sting en Coldplay en er zit nog wat tussen maar ik weet niet precies wat. Vanavond allemaal oud oa Beegees, 2 concerten van Elvis en het gaat de hele nacht door oa Muse.
Het weer is donker somber nevelig en ik denk dat het op de bergen al sneeuwt. We krijgen deze week temperaturen van in de nacht tot minus 15.
Ik weet niet hoe ze het in Nederland doen maar hier is veel werk ingedeeld in een aantal dagen bv bij het verpleeg/zorghuis werken ze 5 dagen en komen het gebouw niet uit eten en slapen dan ook. Dan komt er een nieuwe ploeg mensen. Er wordt gewerkt in vaste samenstelling. Zo werken ook de tv/radiozenders, maar ook het elekticiteitsbedrijf heeft de mensen in het gebouw wonen en slapen om te zorgen dat de energievoorziening en afvoer blijft gewaarborgd.
Daardoor krijg je dus ook situaties zoals bij iemand van het RK , hij moet werken en zijn vrouw zit ook 5 dagen op haar werk. De kinderen worden door de grootouders opgevangen in die dagen. Dan ben je jarig en alleen. Ik vind het erger als mensen iemand verliezen en je er niet bij kan zijn om afscheid te nemen of de begrafenis/crematie niet kan bij wonen. Als je je man verliest en dan alleen met 2 kleine kinderen daar staat niemand die je kan helpen bij het enorme verdriet dat is hard.
Dat was een rustig weekend en toch snel voorbij (in ieder geval een uur sneller)

Hoi Nicolette ik heb het idd waarschijnlijk op mijn werk opgelopen daar was iemand besmet geraakt die voor controle naar het GHZ in Gouda was geweest. Met mij gaat het alweer beter sinds vandaag is de koorts gezakt naar 37.4 nog wel hoesterig morgen even de dokter bellen over hoe nu verder. Houd het gezond bij jullie. Groetjes Liduina