een weekje Holland

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Na nogal een gedoe omdat onze auto afgekeurd was en we dus een nieuwe nodig hadden toch op naar Holland.
We sliepen de eerste nacht bij Erna en Manfred in Leiden. Altijd gezellig.
We gingen daarna naar Citta Romana in Hellevoetsluis.
Woensdag was het de grote dag want mijn oudste broer ging trouwen.
Het was de hele week al koud en het was nog steeds koud.Maar gelukkig wel droog.We vertrokken van het ouderlijk huis van Laura in Vlaardingen naar het stadhuis van Vlaardingen en na de voltrekking op naar Citta romana waar het feest was.
Eerst de taart enz. dan het heerlijke eten, en dan feest.
Veel familie bleef slapen en helaas moesten wij de volgende dag naar een ander hotel Cape Helios een eindje verder.
Maar we konden wel met alle broers en zussen ,nichtjes en neefje, ouders steeds samen dingen ondernemen. Dat was voor mij echt fijn want ik zie ze niet zo vaak en nu allemaal.
Ik ben met mijn ouders nog wat dingen gaan bekijken en wat ik echt interessant vond was het Haringvlietmuseum.We mochten met een gids ook de Haringsluizen binnen gaan bekijken.We hebben lekker vis gegeten in een visrestaurant. We aten s avonds met zijn allen in een van de huisjes en dat was echt lachen.
Vrijdag moest helaas Malcolm alweer weg, die zie ik nog het minste want die woont in Zuid Afrika (hij heeft dus ook kaarten voor het voetbal daar).
Wij gingen met alle anderen naar speeltuin de Flipjes. (huwelijksreis van Randy en Laura).
Het was eindelijk redelijk weer geworden nog niet echt warm maar we konden ons uitstekend vermaken.
Ik ben bij Dennis op de kamer blijven slapen want daar was nu een bed vrij omdat Malcolm weg was.
De volgende morgen terug naar het hotel, ontbijten, inpakken en weg wezen. Terug naar huis.
Ik heb afgelopen week dus alleen wat gelopen als training, en geleerd voor school.

maandag en dinsdag had ik gelijk nog schooltentamens voor Duits en Rechnungswesen en biologie. Die moest ik halen anders mag ik geen examen doen.Ik moet zowel het eerste als het tweede semester volledig positief afgesloten hebben.
Ik heb het gehaald. Dus op naar de examens.

Eerste pinksterdag had ik in Ardning een loop in de Liezen laufcup.
Maar ja dan telt de 10 km niet want tot mijn leeftijdsklasse had ik 60 meter sprint moeten doen.
Dus de eerste wedstrijd in de Laufcup aan mijn voorbij laten gaan en gewoon de 10 km afstand gelopen.
Zowel mijn vader als ik waren beide 4e.

Ik ben daarna met Evelyn weggegaan om tot dinsdag met haar samen naar Karnten te gaan. We gaan daar klimmen en ik zal daar ook lopen als training.

Volgend weekend dan weer een loop in St. Nicolai. Daarna beginnen gelijk de eerste examens voor Duits schriftelijk en de oefenfirma, de laatste duurt al 4 uur.

Ik heb eindelijk mijn medaille van de Europese Kampioenschappen marathon gekregen. In de brief was in de aanhef mijn naam goed gespeld,in de brief fout en op de oorkonde ook fout en weer anders gespeld. Echt met aandacht enz. gemaakt.Nog steeds niets gehoord over het protest zal ook wel niet meer gebeuren ook.
Dus ik zal wel 2e blijven.
Jannick

27 mei 2010 07:24 | Door: christina lieve Jannick, heel hartelijk gefeliciteerd met de trouwdag van je broer en schoonzus,ze zagen er prachtig uit,jammer dat ome Ruud net die dag ervoor was geopereerd,misschien hadden we elkaar dan nog kunnen zien. maar misschien als jullie de volgende keer in Nederland zijn.heel veel liefs van Heemskerk aan de zee