Sokken monster

Oostenrijk, Kleinsölk

Freitag
Vanmorgen was het grauw en af en toe een vlokje sneeuw maar al snel werd het weer prachtig en zonnig weer.
We hadden om 11 uur een afspraak bij het AK en ook daar trokken ze de wenkbrauwen op , zij gaan nu opheldering aan A1 vragen.
Dan boodschapjes doen, ik had een hele lijdt en we gingen eerst naar de Lidl daarna naar de Möbelix waar allemaal aanbiedingen waren omdat ze 25 jaar bestaan. Dus Jan ging buiten in de rij staan om de gegrilde kippen te halen voor ons en voor Ingrid en Jannick. Dan betaal je per halve gegrilde kip met een semmel 2,50 euro. Jan heeft het gelijk in een diepvriestas gedaan in de auto. Ik was ondertussen al binnen aan het shoppen, we hadden ook bonnen voor van alles en nog wat en ik moest voor Jannick en Ingrid ook wat dingen meenemen, Zelf kopen we er altijd crackers en ze waren er ook weer. Een papierbak naar wens voor 3 euro. Sokken voor Jan 8 paar voor 3 euro dus gelijk maar 8 paar witte en 8 paar grijze sokken genomen. Een heerlijk zachtige badmantel voor me zelf voor 8 euro en toen ik die ´s avonds aan deed vroeg Jan of er voetbal was. Ik heb namelijk een fel oranje gekocht vind ik gezellig voor thuis. Een gratis pennenset meegenomen en 2 kleine koffertjes moet ze nog nameten maar ik hoop klein genoeg om als handbagage mee te nemen. Maar de maten die erop staan zijn wel goed maar ze hebben daar niet de wieltjes bij gemeten. Een telescope stang met plateautjes voor in de douchecabine.Dan snel bij de Merkure lekkere Brezen met vanillecreme meegenomen en op naar huis. Thuis gekomen de kip bij Jannick afgeleverd want Ingrid was ondertussen met haar auto naar de garage voor de beurt. Dan zijn wij gaan middageten en de kip was nog gewoon heet toen het uit de koeltas kwam. Heerlijk gegeten. Jan nog de stang in de douche opgebouwd en dan moest hij alweer werken. Maar op vrijdag gaat hij alleen naar Schladming en dan gaat hij op zaterdag naar Irdning. Dan hebben we toch een lange avond saampjes en kunnen we ook op een normale tijd avondeten..
Ik heb al 2 dagen heel veel pijn en het lijkt erop dat er weer een cyste in mijn eierstok zit. Maar even kijken tot maandag hoe het zich ontwikkeld. Gaat niet zo lekker op dit moment.
Vanmiddag kwamen Jannick en Theresa en ik was de tassen aan het uitpakken, ik haalde de bundels sokken eruit en zei haar sokken voor opa en legde ze op het bed van Jan. Ging ze de bundels halen en aan Jan in de keuken geven. Zo lief. Dus Jan zei haar leg ze maar op bed. Nou dat was een festijn eerst werden alle sokken uit de bundel geschoven dan alle sokken van elkaar af en dan omhoog gooien, overal sokken. Ik was op bed gaan zitten omdat het me even te veel was , eerst een slechte nacht gehad dan de hele morgen op stap , ik moest gewoon even mijn rust nemen en dan komt ze tussen mijn benen zitten en tegen me aan en dan samen tv kijken. Daar geniet ik dan van ,Jannick nam haar weer mee naar boven en had ik echt rust. Ik zat er nog toen Jan thuis kwam en dan lekker op de bank gegaan.