Rustige maandag

Vanmorgen niet wakker van Jans wekker maar zelfs al daarvoor. Ik ben dan ook maar opgestaan. Alle ochtenddingen gedaan en om kwart over 9 op weg naar Schladming. Jan moest naar de internist.. We hebben de auto onder het Kongreszentrum gezet maar het was niet duidelijk hoe we konden uitrijden. Gelukkig ging het allemaal vrij snel bij de internist en heeft Jan aan de bali gevraagd over het uitrijden. We hadden verder niets nodig om uit te rijden want het nieuwe systeem gaat pas in mei in.
Klokslag 11 weer thuis.
Ik was even bij Meli gaan vragen hoe het haar ging. Ze voelt zich nog niet echt goed. Ze vroeg of Theresa bij mij mocht eten en ach dat ging wel- Nog steeds restanten eten. Ik had nog soep, stoofpeertjes en himbeerenknödel- Tegen 3 een enorm kabaal in het trappenhuis. Bleek Jannick vanmiddag vrij genomen te hebben. Ze waren al het hout wat nog boven stond naar beneden aan het brengen. Daar het een enorm aanrechtblad was sneuvelde er wat in het trappenhuis. Helaas ook een bord van mij.
Ze hadden de kar al bijna helemaal volgeladen en waren aan het afdekken. Later bleek het een 360kg te zijn aan alleen hout. Hoofdzakelijk keukenkasten.
Dan nog later kwam Jannick eten voor zichzelf maken bij ons in de keuken. Het voordeel dat we van alles 2 in huis hebben.
Ik hoor af en toe dat er gewerkt wordt. Voor mij morgen weer een dag,

Veel beterschap voor Meli.