Sneeuwballen regen

Zweden, Idrefjäll

27 november
Vandaag voor het eerst iets boven nul. Het had wel nog wat gesneeuwd vannacht.
De atleten zijn allemaal nu wel aangekomen. Vandaag heeft Jannick zijn eerste officiële training om 12 uur. Dan komt hij nog naar huis om zijn spullen te halen. Hij is dood nerveus want het komt ineens erg dichtbij. Hij had in ieder geval vandaag het voordeel dat hij niet heel erg vroeg moest opstaan, hij zat om half 9 aan het ontbijt. Daarna duurde de ochtend voor hem heel erg lang.

Wat een verschrikkelijk nieuws over al die aanslagen in Bombay, je zal er maar familie hebben . In wat voor wereld leven we tegenwoordig

Vanmiddag even samen boodschappen gedaan , de auto afgetankt en nieuwe ruitenwissers erop. Dan is dat klaar en kunnen we maandagmorgen vroeg wegrijden.
We zijn even bij Jan Hendriks geweest , hij was hard aan het klussen in het nieuwe huis in Idre. Toen we thuis kwamen heeft Jannick snel zijn zaken gepakt om naar Erik te gaan. Toen hij zijn neus buiten de deur stak regende het sneeuwballen. Joël,Luciën en Ilonca waren aan het lopen en kwamen voorbij.