2e Kerstdag

Vroeg uit de veren om de kersttafel te dekken. Dan kwam de familie ontbijten. Dat was reuze gezellig en lekker. Dan is iedereen gaan douchen aankleden en daarna was iedereen er weer. Dan hadden we koffie met monchoutaart. Beetje aangepast de monchou was mascarpone en de bastognekoeken was speculaas. Maar verder smaakte het prima. Je moet wat als je die dingen hier niet kan kopen en ik was het vergeten bij de Hollandsnackexpress. Daarna zijn we cadeautjes uitpakken en iedereen is erg verwend. Ik heb nu ook eindelijk een onesie super warm en zie eruit als een soort koe.
Na het uitpakken zijn we spellen gaan spelen alleen Jan doet niet mee die is niet tot zo iets te brengen. We hebben erg gelachen en dan eten met zijn allen. Om 4 ben ik gaan koken. We aten zelfgemaakte Waldpilzensuppe. Ik heb Jannick gevraagd om te proeven en het af te maken. Mijn smaak is nog niet helemaal terug. Dan aten we struisvogelbiefstuk daar had ik ook gorgonzolasaus bij gemaakt , Ik had groene asperges in spekmantel en broccoli. Lekkere ijstoetjes na.
Dan ging de familie echt naar beneden en Theresa moest wel gelijk gaan slapen. Die moet om 4 uur op want die gaat met Jannick op de vrachtwagen mee. Ze moest ook haar huisschoenen meenemen want je mag niet met schoenen in de kabine. Die is helemaal met leer bekleed. Voor de chauffeur die normaal deze vrachtwagen rijdt is het zijn huiskamer. Jannick vervangt hem nu. Ik ben gaan opruimen en heb alleen de vaatwasser leeg gemaakt en gestapeld en dan weer gevuld morgen weer een dag.
Ik ben in de avond de kerstfilm van 30tigers gaan kijken. Begon best laat met kwart voor 10 maar ik heb het uitgekeken. Jan snurkte al.