Was vroeg op en het sneeuwde

Zo dat was vroeg eruit en om 7.15 aan de wandel naar de huisarts. Het sneeuwde en er lag een paar cm. Wat lastig was want je kon niet zien waar er ijs onder was dus glad was. Maar we kwamen er zonder gebreken en de kou viel mee minus 3. We waren niet de eersten aar omdat het zo vroeg eerst bloedgeven voor controle en zo is ging dat best snel en daarna gaan de meeste weg maar wij bleven dus we waren om half 9 de eersten aan de beurt. De beachtiche Patientenverfüging ligt er nu en als Jannick toch wil dat er een bindende komt moeten we een afspraak op Tauplitz maken bij de arts die het in onze regio doet. En daarmee kan je het laten vastleggen door een notaris maar volgens de huisarts is dit voldoende. Ze stuurt Jan naar Bahadori omdat zijn medicijnen deels zijn afgezet door het ziekenhuis en we het gevoel hebben dat het zonder deze ook niet goed gaat. In ieder geval iets tussen door voor hij in April naar de Doppler moet. Als ik de afspraak heb kan ik van haar het papier krijgen dat Jan met het RK naar de arts kan gaan ook op de 5e April kan hij met het RK. Vrijdag zijn de bloeduitslagen bij de huisarts dus kan dat ook meegenomen worden naar de internist. Van de huisarts naar de apotheek en dan weer naar huis en dan is het al tegen tienen. Koken hoefde ik niet had ik gisteravond al gedaan . Ingrid kwam voorbij met de kinders en is ook bijven eten met de kinders. Daarna bleef Theresa die Opa bezig hield. Later ging ze dvd kijken. Ik nog wat fotos ingescand maar vind het wel weer genoeg voor vandaag.
Maar helaas daar was de post weer en wat bracht hij mee ja hoor weer de Krankenkasse of Jan zijn deelname aan de scholing voor diabetiker kan bevestigen. Hij heeft al 1 keer Sreifen gekregen en 1 keer aangevraagd en we sturen voor de 4e maal de bevestiging en hoop dat dan de bestelling goed komt maar ik heb zo mijn twijfels.
Dan is de vraag of ze de mijne wel hebben aangenomen. Nee we hebben geen idee hoe je de dagen vol krijgt hier.
Het is de rest van de dag droog gebleven maar de temperaturen die ze opgeven daar wordt je niet blij van. OOk niet blij dat het leger nog steeds met oefeningen bezig is en we er soms gek van worden ook omdat behalve de zware helicopters ook Eurofighters overkomen. Dan de vele helicopters om de slachtoffers van de berg af te halen dan wordt je het gebrom wel eens zat.