Een idool gestorven

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zondag 8 augustus 09
Willy De Ville overleden , gisteravond in een New Yorks ziekenhuis.
Een klein berichtje op de wereldkrant, geen Michel Jackson maar voor mij een veel grotere artiest. Een paar jaar geleden ben ik nog naar zijn concert in Gouda geweest samen met Jannick. Jannick plukte voor mij alle witte rozen uit de lucht die Willy de zaal ingooide. Ik heb ze heel lang bewaard maar een verhuizing hebben ze niet overleefd . Al fan vanaf zijn eerste grote hit Spanisch Stroll , ik geloof uit 1975.
Ik luister nog altijd heel veel naar zijn cd,s gewoon lekker voor het slapen gaan of op lange treinreizen. Voor mij is het onsterfelijke muziek het Engels/Spaans en zijn typische stem.
Ik zal hem missen.

Onze laatste gasten zijn vannacht aangekomen, niets gehoord want ik heb echt goed geslapen. Het is een stuk koeler nu en ik was echt bekaf.
Ontbeten met heerlijke honing, een Blutenhoning uit Gaishorn, Jan en Jannick hebben beide een enorme pot ervan gewonnen met een lekker boerenbrood erbij. Ze waren inderdaad allebei 2e.
Jan is nu Jannick ophalen bij Bettina. Ik weet niet of Bettina gelijk meekomt of dat ze later op de scooter komt. Ik geloof dat ze een weekje bij Jannick blijft en vanaf hier dan steeds naar haar stage gaat in Schladming. Ik hoor het wel.