Miezerig weer

Vandaag donker somber en het miezert steeds en af en toe een bui. Koud is het niet dus hopelijk wil het gras gaan groeien. Jan sproeit wel steeds.
Jan heeft Theresa naar de Kiga gebracht. Ik wilde eigenlijk naar Schladming gaan naar de Krankenkasse maar besloot het niet te doen. Daarvoor ben ik naar de Post gegaan en heb de hele mik mak opgestuurd als het niet goed is hoor ik het vanzelf. Dan kan ik alsnog gaan. Aangezien ik in geen maanden een kapper gezien had ben ik gaan kijken of ik plaats kon krijgen en ja dus weer lekker kort geknipt in een pixi. Dan Jan gebeld dat ik op de terugweg Theresa van de Kiga ging halen. Dan thuis een berg sauzijzenbroodjes zelf gemaakt had nog veel bladerdeeg wat op moest. Eind van de middag om half 6 gaat Theresa nog een keer met Papa proberen om gaatjes in haar oren te steken en wij mogen mee. Ik heb haar al in the mood gebracht door een doosje met oorbellen van mij op te zoeken en van alles en nog wat aan mijn oren gehangen.
Eind van de middag kwam Jannick thuis en koffie drinken, ondertussen wist hij ook dat Sabrina ook morgen nog niet thuis komt. Hebben we maar niet tegen Theresa gezegd anders een drama en ze moest nog gaatjes gaan prikken. Dus om 17 uur met zijn allen naar de kinderarts waar we nog heeel lang gezeten hebben voor ze eindelijk aan de beurt was. Jan en ik hadden gezegd we wachten wel in de wachtkamer dus Jannick met haar naar binnen. Hij had nog gezegd als ze niet wil laat ik er eentje zetten maar nee hoor daar kwam ze helemaal triomfantelijk met 2 oorbellen naar buiten. Zonder slag of stoot en apetrots. Het was al half 7 dus Jannick gelijk naar de brandweer en wij terug gaan lopen met zijn drietjes. Ze kan bijna niet wachten tot ze morgen naar de Kiga mag om het te laten zien. Na het steken had Jannick ook gelijk gezegd dat Mama nog niet thuis komt met Sabrina maar wel een foto gemaakt en naar Mama gestuurd en ze heeft met Mama gebeld. Nu kan het haar even niet schelen.

Stoer hoor, geen kik gegeven. Staat ook leuk. Jammer dat Sabrina nog niet naar huis mag. Sterkte ermee. Xx

Anja 2018-04-16 20:52:16

Mooie oorbelletjes Theresa. En stoer van je dat je het toch gedaan hebt.