De douche is ingewijd.

Sonntag 26.Juni
Toch weer een warme dag met 28 graden alleen de zon laat het afweten. Donkere wolken komen af en toe voorbij. Gisteren zagen we de buien hangen en Jan en ik zeiden nog tegen elkaar wow dat krijgt Ingrid aan de andere kant. Vandaag overal fotos van inderdaad Oberwölz , Schoder en nog wat andere plaatsen daar in de buurt. Behoorlijk getroffen door het noodweer. Ik neem aan dat het ze goed gaat want ik heb niets gehoord. Beken die overstromen, Murabgangen, onder gelopen kelders daar wordt je niet blij van. Wij hebben vannacht flink regen gehad maar verder niet veel gemerkt. In de
Sölk kijken ze dan naar boven en bidden aub aan de andere kant en waarschijnlijk staan ze daar aub niet hier. We hebben zo vaak de bui zien hangen en dan wisten we niet hoe snel naar huis te komen. Ook wij zijn de natuurramp in de Sölk .nog niet vergeten.
Om 9 uur kwam Dominiek die niet blij was dat Theresa er niet was. Voor ons wel lekker rustig.
Jan heeft de douche zuil opgehangen en aangesloten. Hij is nu weer bezig in de badkamer.
Lekker gegeten, aardappeltjes in de schil, Huftsteaks met Eierschwammeln en witlof met kaassaus. Heeft weer gesmaakt. Speculaascake gebakken morgen krijgen we Nederlandse visite. Fred, Hanneke en Roy komen voorbij. Wij hebben nog koelelementen van hen die ze in de vriezer hadden laten liggen en zij hebben voor mij een snijbonenmolen. Heb alvast snijbonen gekocht.
Stond ineens Jannick voor mijn neus die was begin van de middag weer thuis en volgens Jannick was Ingrid met Theresa ook op de terugweg. Het leven begint alweer zijn normale week te beginnen.
Even later waren ook Ingrid en Theresa thuis. Dominiek helemaal blij en gelijk samen spelen. Dominiek werd om 18 uur al gehaald dus een avond voor ons.
Jan had de primeur en heeft al onder onze eigen douche gestaan.