Bijna weekend

Vanmorgen om half 7 wakker van de wekker. Barstende koppijn en een flink zere arm. Dus nadat Jan met Theresa weg ging terug in bed gegaan. Ik was in de nacht al om half 3 wakker omdat ik reflux had dus was ik er al uit geweest. Gelukkig wel weer in slaap gevallen. Ik ben ook in de morgen weer in slaap gevallen en tot 10 blijven liggen dan opgestaan en douchen aankledenenz. De koppijn en de pijn in mijn arm heb ik nog steeds. Jan heeft nooit ergens last van.
Er stond eten in de keuken klaar, Meli had Topfenknödel gemaakt. Daarna is ze gaan slapen. Om half 12 heeft Jan Theresa weer opgehaald. Ondertussen belde Jannick om te zeggen dat Theresa en Sabrina beide schoolautonome dagen hebben op de vrijdag na hemelvaart en ze dan bij ons zijn. Hoe ik dat doe want bij mij staat Christine in de agenda. Tja dan moeten ze mee mij wegbrengen en mee om mij op te halen. Het is weer een zeer warme dag al halen wij de 30 zoals in een groot deel van Oostenrijk niet. Het gaat zelfs tot 32 graden. Zo lang je binnen blijft merk je er niet zo veel van. Theresa had huiswerk vrij dus die is helemaal blij aan het roblcks spelen met haar vrienden/innen. Al zijn de meeste jongetjes waar ze mee speelt. Ik moet straks even de moeder van Matthias bellen over maandag. Dan wil Theresa bij hem spelen. Ik weet dat het eigenlijk altijd goed is maar ik vind dat ik het wel even kan navragen voor de vorm.
Ging Theresa buiten in de tuin spelen met haar hoelahoep breekt dat ding dus ze was helemaal down. Ik haar gezegd je hebt hem allang dus dan kan dat gebeuren. Maar ze wilde niet meer buiten spelen. Het was ook snikheet. Eind van de middag kwamen Meli en Jannick eten van de Knödel van Meli. Daarna gingen ze beide naar hun nachtdienst bij het RK. Jan had Theresa gebracht en gehaald naar de Tae Kwondo. Daarna ging ze douchen en ze mag langer opblijven.
Liduina dat van Theresa klonk ook erg goed en ze haalde de hoge Fis in toon ook. Ze heeft ook heel hard er voor gewerkt wat ze niet altijd leuk vond maar ze bemerkte zelf wel dat het duidelijk beter werd.