Een poosje met Theresa schaatsen

Vanmorgen om kwart voor 8 wakker van de wekker, ik had gisteravond al grotendeels gedekt dus ik was snel klaar.. Om klokslag 8 kwam de familie en dan gezamelijk ontbijten. Het was opnieuw mooi weer en Jan en ik besloten om met Theresa te gaan schaatsen in Schladming. Het is een mooie plek in het zwembad en het zag er goed uit. Het is schaatsen op echt ijs. Het kost weinig met 3 Euro. Theresa heeft eigen schaatsen maar anders kan je van alles huren. Alles 3 Euro per stuk, schaatsen, helm en een ding om achter te schaatsen. Je gaat gewoon bij het zwembad naar binnen en dan kan je in de hal schaatsen halen en aantrekken. Dan kan je daar ook naar buiten en je loopt dan over rubbermatten. Je kan buiten bij het restaurantdeel wat in de zomer voor het buitenbad is naar binnen. Hebben wij na afloop gedaan want na 1 1/2 uur buiten staan was het tijd voor een bak chocolademelk en Theresa wilde Kinderpunch. Ze was met vriendinnetjes aan het schaatsen en onder het genot van haar Punch zegt ze mia´s vader is 1 dag voor kerst aan de Corona gestorven. Dan zit je even met een mond vol tanden. Ik had wel meegekregen dat er een vrij jong iemand was gestorven , ik dacht toen nog zou het ? En ja dus door Corona en oningeent. Dan laat je toch vrouw en nog jong kind achter want Mia isdacht ik jonger dan Theresa. In een ruk door met Lara komt niet meer na de vakantie want ze verhuisd naar Kärnten, haar mama gaat bij haar vriend wonen. Voor Theresa allemaal het gelijke grote leed. Na thuis gekomen te zijn ben ik gaan eten koken. Ik had runder minuten steaks, met friet en salade. Nog wat suikermeloen voor mij erna die hoeft Jan niet. Nu nog steeda aan het warm worden.
Alleen een wasje gedaan en verder lekker niets-

Nicolette, hier in de ziekenhuizen, liggen 50% van de mensen, die 3x gevaccineerd zijn , op het IC, 20% zijn ongevaccineerd op het IC, en 30% liggen er op het IC met een andere aandoening dan covid/omicron. Dan begin je je toch af te vragen, helpen die vaccins dan helemaal niet? zelfs met de booster. Nu komt de regering, dat dit jaar er iedereen nog 3 vaccins zullen moeten nemen, daar de meesten met 2 x het vaccin, nu 20% beschermd zijn, met een booster 60% beschermd, maar dat iedereen met of zonder vaccin evengoed covid kan krijgen, en ook iedereen elkaar kan besmetten. Alleen mensen die de ziekte zelf al hebben gehad, hebben er de goede antistoffen in hun bloed zitten.