Jannick is goed bezig

Vanmorgen wakker voor de wekker die om 8 uur ging. Dan opgestaan en douchen en wat ik zo al doe. Na de koffie op weg gegaan naar mijn afspraak. Mijn telefoon gaat altijd als ik bij de PSN ben en het is altijd Jannick. ik zei hem dat ik daar was en opgehangen. Na mijn gesprek hem gebeld maar hij zei dan zie ik je zo thuis wel.
Tot mijn verbazing zag ik dat de Stefflbäck helemaal leeg was en alleen de buitenmuren nog staan. Er heeft niets opgestaan van wij gaan dicht of wij gaan ombouwen dus we wachten maar af.
Thuis met zijn drieen koffie gedronken. Jannick was bij verschillende bedrijven langs gegaan en bij allen kon hij een baan krijgen als vrachtwagenchauffeur. Maar hij had van Heinz een tip gekregen en dat leek hem wel wat. Lekker dichtbij in Gröbming. Dat scheelt hem een uur in de auto zitten en benzine. Het is wat anders dan vrachtwagen chauffeur maar het lijkt hem wel wat.- Vanmiddag had hij daar een gesprek en hij kan daar beginnen. Ze willen hem juist daar aannemen omdat hij zo veelzijdig is. Hij wil een nachtje nadenken en met Meli spreken. Maar het is wel bijna zeker dat hij daar aanvangt.- Dus morgen zegt hij bij Arzbacher op. Daar zullen ze niet blij zijn want het veegseizoen begint. Daar heeft hij niemand voor. Jannick denkt dat hij ongeveer nog 14 dagen moet werken en dan zijn vakantiedagen opneemt. Zo snel kan het gaan . Ik vertel verder als het definitief is.
Dan belde hij nog een keer om te zeggen dat Theresa nu negatief is dus morgen haalt hij de kinderen op bij Ingrid en hebben Jan en ik geen probleem omdat we naar de oogarts moeten.
Vandaag opnieuw super zonnig maar wel koud met in de morgen minus 7. Morgen verwachten we weer sneeuw.
Nog gezellig koffie gedronken met Jannick en over dingen gesproken. Dan ben ik zijn klankbord, ik kan hem raden of aanbevelen maar niet de beslissing nemen. Dat moet hij zelf doen. Verder een rustige dag.

Hoe fijn is het als je bij elkaar kunt "sparren"? 😘