Van warm en zonnig naar storm en sneeuw

Ik was vanmorgen vroeg wakker dat kwam goed uit kon ik de Qual van de F1 kijken. Max start morgen toch weer op pool. Dan moet ik wel weer vroeg wakker worden.
het was in de morgen warm en zonnig en tegen 13 uur sloeg het in een keer om . Een enorme windstoot en het trok gelijk dicht met donkere wolken. Er is sneeuw voorspeld. Konden we vanmorgen nog niet geloven maar nu wel.
Jannick en Meli waren uren bezig met het schilderij voor de achterwand van Theresa´s bed. Op hout gemaakt en er komt verlichting achter maar die is nog niet aangekomen. Ze krijgt het voor haar pasen van hen. Het ziet er prachtig uit.
De kinderen komen pas 2e paasdag en ik heb vanmorgen Ingrid gevraagd om ze voor het ontbijt te brengen. Ik kreeg net bericht terug dat het goed is. Dan hebben we nog een beetje paasgevoel. Want Meli en Jannick werken dan al weer. Maar met het ontbijt kunnen we allemaal.
Het gaat buiten echt te keer nu en er kwam ook een windwaarschuwing binnen. Een beetje laat want dat was al bezig

Later begon de regen en het is echt reeeeeegggggeeeennn.
Ik had nog 2 Gernknödel en die heb ik gemaakt met vanillesaus en met Jan gegeten. Later op de middag het laatste zakje met kaasfondue gegeten. Een fles rose sekt open gemaakt. Dat was lekker en we hebben nog een glaasje voor vanavond. Dus we komen vandaag de dag wel door.

Zondagmorgen
Ik was vroeg wakker en dacht ik kijk de F1 en dan bleek Max out te zijn. Dan maar wat gekeken en gedut. Om 8 eruit gegaan en douchen en aankleden . Mijn bed alvast afgehaald en Jan laten liggen. Dan later toen Jan eruit was de eerste was erin gedaan. Buiten sneeuwt het en het blijft net boven ons liggen.
Om 10 uur zag je de sneeuwgrens toch weer naar hoger gaan en het is natte sneeuw die bij ons valt.
Met Jan samen Felicia verzorgd. Dat doen we 2x per dag en het is een klus bij haar. Ze moet medicijnen die geef ik met een spuitje in haar bek. Dan een pasta in haar bek en dan nog de oogdruppels. Zij vind dat speciale vloeibare voedsel en de pasta wel lekker dus dat krijgt ze 2x per dag. Fiep eet wel zijn speciale brokjes. Het gaat hem niet beter maar ook niet slechter. Felicia stinkt niet meer uit haar bek dus ik denk dat het haar beter gaat. Echt 2 zieke oudjes.
Genoten van het concert van Bouke and the Elvismattersband. Hij is goed maar toch mis je een typisch warme Elvis klank.
Ondertussen onze warme maaltijd gegeten. Ik zou het best wel eens live willen meemaken . Ik vind die Tributesbands geweldig.
Het is nog steeds zeikweer buiten dus we vermaken ons maar binnen. Wel met het koken de deur open gehad. Heel koud is het niet met 7 graden.
Dan begon de zon te schijnen en werd het 11 graden en om kwart over twee sneeuwde het zo hard dat als het blijft liggen je in know time in sneeuw verzinkt.

Ben naar de tribuut van Queen geweest was erg leuk,heb ook kaarten gekocht van de Beegees maar dat is pas in maart 2025😀dus nog even geduld hebben. De groepen op tv zijn allemaal goed