Brrrrrrrrrr in de morgen en Sankt Martin

Vanmorgen werd ik om half 6 wakker ik dacht van Jannick maar die was al om 4 weg of zo .Het was Ingrid geweest. De katten reageren dan gelijk en willen eten. Later kwam Ingrid Sabrina brengen die vanmorgen al 5 aanvallen had. Er zijn goede en slechte dagen. Buiten was alles wit van de vorst. Theresa mocht haar nieuwe skipak aan. Die had Ingrid na het seizoen bij Mandl gekocht en ook al is het een beetje groot ze kan het aan en staat goed. Donker blauwe broek en jas donker blauw met rose kleine bloemetjes.
Haar skispullen gereserveerd , haar pak kan ze aan Theresa is er klaar voor.
De katten willen nu naar buiten maar ook al is het nu boven nul met 5 graden echt te weinig om Fiep buiten te laten liggen. Ingrid kwam gelijk een bakkie doen en dan snel naar beneden want Silke kwam om met Sabrina te spelen.
Ik kreeg gisteren een berichtje van Trixi , Dominik helemaal blij met de kaart die pas woensdag aan gekomen was. En ze vroeg of ze zaterdag langs mocht komen want Dominik wil graag met Theresa spelen.
Vanmiddag viert Theresa het Sankt Martin feest of wel sint Maarten met de Kiga. Het is normaal op de 14e dacht ik maar de Kiga viert het altijd op de vrijdag. Dus om kwart over 4 de deur uit , ze vertrekken om kwart voor 5 .
De tijd gaat snel na de Sankt Martin viering gaan we richting Sinterklaas en de Adventstijd. Kijken of ik met een livestream de intocht kan bekijken want BVN kunnen we omdat ze zijn veranderd van Satelliet niet meer kijken.Gezamelijk met Jan ,Ingrid en de kinderen naar het Kurpark gelopen. De kinderen kregen hun lampion en gingen opstellen en wij naar het paviljoen en wachten op de kinderen.Jannick was er ondertussen ook. De kinderen gingen eerst een ronde door het park en dan opstellen op en rondom het paviljoen. De groep van Theresa stond op het paviljoen. Het was erg mooi en leuk en meer dan 100 kinderen en heel veel volwassenen die kwamen kijken. De plek is vele malen beter en veiliger en er hoeft geen politie het verkeer en alles te regelen. De kinderen kregen allemaal een broodgans. Dan naar huis gelopen en Jannick ging naar de Dienst voor een vergadering.
Thuis lekker aan de koffie en wat te eten gemaakt

Ziet er leuk uit! Ben benieuwd hoeveel kindjes ik zondag aan de deur krijg...