Sneeuw en sneeuw en sneeuw

Werd pas om 9 uur wakker en ben toch vroeg in bed gegaan en in slaap gevallen. Ik zal het wel nodig hebben. Het is onder nul en het sneeuwt heel licht.
Eerst alle ochtenddingen gedaan en opgeruimd. Ik heb barstende koppijn, ik kom maar niet van mijn verkoudheid af. Ik heb steeds bagger uit mijn neus. Het voelt niet lekker. Toch nog wel poetsen in de keuken maar dat was het dan wel. Doordat ik waarschijnlijk gek gekegen heb ben ik ook opgestaan met enorme spierpijn in mij linker schouder/nekdeel. Pijnstiller genomen en Jan heeft mij ingewreven. In de avond in enen knak en ik kon mijn beter bewegen.
Het sneeuwt en sneeuwt en sneeuwt en er komen steeds meer problemen. In het zuiden meer dan bij ons. Vanochtend gingen er waarschuwingen uit voor de snelweg naar Gra z dat er 60 cm sneeuw verwacht werd op de weg. Dan Nederland met een vleugje sneeuw . Rondom Klagenfurt en de regio daar moeten de kinderen morgen thuis blijven van school. Veel bomen door de zware sneeuw om en veel zonder elektriciteit omdat de bomen op de leidingen zijn gevallen .
Morgen hoef je bij ons zo wie zo nergens heen willen. Omdat al die supporters aanreizen. Vanavond bij de nummertrekking waren in Schladming al 6000 aanwezig. Er worden 40 000 verwacht, Dat hebben we dus 2 dagen dat heen en weer gereis. Politie komt uit de hele Steiermark en zelfs van daar buiten. Meli bezet woensdag een tweede auto voor Gröbming, Jannick gaat centjes verdienen. Opa en Oma blijven fijn thuis en kijken wel tv.
Kreeg een appje dat we het vakantiehuis pas volgende week dinsdag schoon moeten maken want aansluitend komt er nog meer familie in. Ook prima. De voorspelling is dat we dinsdag woensdag droge dagen krijgen maar dat er daarna weer gewoon verder gaat met sneeuwen.

😢volgende keer kom ik wat later 🛷🛷❄️❄️☃️⛄️

Erna 2023-01-23 20:53:42

Bewaren jullie nog wat voor ons? ;-) Vrienden van ons zijn bij de Night Salim aanwezig. Echt super gaaf, volgens hun. Wij hebben dat helaas nog nooit Live meegemaakt.