paaszegening

Samstag 4.April
Bah het sneeuwt weer, ik wil voorjaar.
Na een lange avond en nacht , slapen hoesten slapen hoesten , koud en warm is de nieuwe dag begonnen. Ik voel me nog steeds ….................! Kon ik mijn pillen niet vinden want ik had het doosje zonder het flesje opgeborgen en geen idee wat ik er mee gedaan had. Uiteindelijk na enige tijd toch gevonden. Koorts is toch iets vreemds je denkt dat je dingen doet of niet doet.
Jan heeft op Theresa gepast zodat Ingrid en Jannick boodschappen konden doen en nu is Jan gaan werken want dat was gisteren er bij ingeschoten.
Ik heb niks gebakken of gemaakt voor de pasen geen fut en het lijkt me geen goed idee met al die bacillen van mij. Ik heb voor het paasontbijt een grote belegde Brezel besteld en die gaat Jan straks ophalen. Ondertussen ben ik weer aan een warmte aanval begonnen en drijf ik mijn bed uit.In de middag weer een poos geslapen. Jannick kwam mijn dingen halen voor de mand van ingrid want die ging naar de zegening. Ik heb mijn Osterkrainer, osterham en mijn Krem meegegeven.
Met Jan samen Brezel gaan halen en ik een frisse neus want ik word gek van in huis zijn.
Dan weer snel naar huis en weer mijn bed in . Net samen met Jan wat gegeten maar het smaakt nergens naar. Dan nog een smoothy en ik heb toch het nodige weer naar binnen.
Nu op de bank met een dekbed en kijken hoe lang ik het vol houd.