Het heen en weer

Vanmorgen om half 6 was Theresa al bij ons nog even samen in bed tot half 7. Dan komt ze met een jurk en een spijkerbroek aan (heel normaal bij Ingrid) dus ik zeg haar dat kan echt niet. Maar ik moet een jurk of Dirndl aan. Dus ik vraag haar wat wil je zullen we even kijken in de kast. Dan de vraag een Dirndl of een speciaal jurkje die je niet zo maar aan doet. Het werd het jurkje met een schoudervestje allemaal in blauw. Nadat ze overal klaar mee was en ik alle papieren die nog terug moesten mee gegeven..Dat was 1 , Sabrina was ook al om half 7 wakker dus die was na Theresa aan de beurt. Jan eerst de een en dan de ander weg gebracht. Ik snel douchen en een kop koffie , Jan ook weer klaar en dan was het kwart over 9 en moesten we weer op weg om Theresa van de school te halen want het is Zeugnis dag. De kinderen worden dan allemaal afgehaald en ik had nog snel een mooi houten schaaltje gevuld met allerlei pralinen en een kaart geschreven als bedankje voor de juf. Theresa heeft opnieuw een schitterend rapport ook al heeft ze nu voor Mathe een 2 is nog altijd een 8/9 bij ons . verder alleen maar 1 het allerhoogste. Het geschreven rapport van de juf laat niets te wensen over. Dan van school met de Zeugnis naar de Spar waar de kinderen met hun Zeugnis een ijsje af mogen halen. We vonden nog 3 boeken in de boekenbak voor Theresa en ik moest even snel in de winkel nog wat boodschapjes meenemen. Dan liepen we richting MEZ en oh shit vergeten Stockl fisch te bestellen bij Herbert. Hij was aan het opbouwen dus gevraagd of ik er nog 2 kan krijgen en ja dat kan.
Doorgelopen naar huis en weer aan de koffie en het was half 11. Snel een kop koffie en dan hebben Theresa en ik het karton van het balkon naar beneden gegooid. Jan alles in de auto gedaan en naar de gemeente in de kartonpers. Even met Theresa bij de grote Caritas gekeken met haar telefoon want daar hadden ze allemaal nieuwe telefoonhoesjes voor oudere modellen maar helaas geen voor haar. Maar ze vond een groot speelding Petshop met allemaal hondjes en dingen erbij oh oma die wil ik nou voor die 5 Euro mocht dat wel. Voor haar rapport. Weer naar huis en heel even zitten want het was half 12 en om kwart voor moesten we weer op weg om Sabrina te gaan halen en dat moet lopen want ze heeft de grote kinderwagen mee. Dus we lopen met zijn drieen , Jan haalt Sabrina en Theresa en ik halen de vis. Dan met zijn drieen weer terug. Dan moet Theresa vanmiddag om half 6 met mij naar de Tae-Kwondo. Hoe bedoel je dan heb ik het heen en weer?
We hebben middageten gedaan en de vis was weer buitengewoon goed. Ik heb nog wat over voor Jannick helaas geen Kartoffelsalat of Semmel meer. Zelfs Sabrina heeft alles opgegeten en Theresa heeft de bak met Kartoffelsalat leeg gegeten. Die maakt Herbert zelf.
Jannick was om half 4 thuis , hij wilde wel koffie maar de vis later. Dan ziet hij dat op de blz 2 en 3 van Theresa Zeugnis de achternaam verkeerd staat. Dus net even gemaild en al bericht terug dat er nieuwe worden gemaakt. Het is op officieel papier en net als een diploma moet dus de naam correct zijn. ook Jannick is tevreden met haar Zeugnis. Jannick is nu slapen en Jan haalt en brengt mij met Theresa naar de Tae-Kwondo. Er vallen regelmatig hevige buien en ik wil graag droog blijven afgezien ik ben erg moe. Daarna is het echt weekend voor ons.

Theresa Gefeliciteerd met mooie rapport.

Liduina 2021-07-09 18:15:35

Prachtig rapport Theresa, ga zo door volgend jaar. Van harte gefeliciteerd.

Christina 2021-07-10 02:26:19

Wat een geweldig rapport. Gefeliciteerd Theresa!