Theresa´s verjaardagsfeestje

Weer een prachtige warme zonnige dag 23 graden is lekker. Wordt alleen veel later mooi in de morgen is het koude mist. In de middag ook sneller weg de zon verdwijt achter de berg nu. De verjaardagsvisite van Theresa kwam, eerst Oma Kathi met Onkel Reinhard, Dan Tanta Edith met Viktoria en Leonie. Oma kwam nog even buurten bij mij en ze had weer een groot tulbandbrood voor ons , een fles wijn en koffie. Ja we worden altijd erg verwend.
Dominik kwam vanmorgen boos en bleef het lange tijd tot Theresa kwam spelen maar dan kwam de visite voor Theresa en was hij weer boos. Tot het middageten want iedereen at beneden en was het weer goed. Onkel Reini hielp hem bij het eten vond hij allemaal goed. Dan was het zingen en cadeautjes uitpakken voor Theresa. Uiteraard heel erg verwend. De kinderen gingen allemaal buiten spelen in de tuin en we hebben nog even gezeten en ik ging kijken want Jan zou de toren aan het bed van Theresa maken. Nu werkt Ingrid momenteel heel erg op mijn nerven , en ook al is ze zwanger ik kon er even niet meer tegen en ben weg gelopen. Jan heeft het afgemaakt maar ook niet zoals hij het wilde . De toren zit los en niet vast omdat Ingrid denkt dat als Theresa eruit gaat ze blijft hangen en dan valt, die kans is groter bij een zwabberding die alleen met die plastik binders vast zit. Ze gingen allemaal naar de speeltuin maar ik heb Dominik hier gehaald en die zijn ogen zijn al bijna dicht en ik kan even afstand nemen. En Jan is weer ergens wat voor zichzelf aan het doen. Toch besloten om nog wat inkopen te doen en met Jan en Dominik op ons gemak gaan wandelen.
Jannick was vandaag bij de brandweer iets met Funken en hij zou eigenlijk het hele weekend met het RK op stap zijn voor hun jaarlijkse uitje. Maar dat funken was belangrijk dus eerst dat gaan doen en net met zijn eigen auto op weg gegaan ook beter dan kan hij als er iets thuis is naar huis komen. We zagen hem voorbij komen met het wandelen.
De boosheid eruit gewandeld en nu even niets. Zo een Latte Machiatto maken om mezelf te verwennen.
De moeder van Ingrid kwam ook nog even dag zeggen en Dominik kreeg ook lekkere Mannerkekse van haar. Helemaal verrast was hij.
We hadden een fijne vakantie en het is bijna helemaal voorbij want maandag begint Jan weer. Maar de thuiskomst gisteren was niet je van het met de problemen rond de boiler en alle andere ergernissen . Vanmorgen was ik echt boos want we hadden niet echt warm water. We hebben geen enkel probleem gehad tot nu. Ingrid is boos want het verbruikt te veel en er moet wat anders komen en wij kopen niets anders meer. We hebben het aangegeven we hebben meermaals gezegd dat er dingen niet kloppen en we zijn altijd de …...............en nu is het dus wel zo en breekt de..........uit.
Ingrid heeft volgens mij extreme nesteldrang en dat is voor iedereen om haar heen een probleem. Ze wil alles wat in haar opkomt perfect maar dat gaat niet allemaal op stel en sprong. Nog even doorbijten voor ons allemaal.
Trixi was laat meestal als het mooi weer is. Maar nu is de rust overal in huis weergekeerd.