Nog steeds super weer dus nog wat tuinarbeid.

Vanmorgen mooie tijd wakker rondom 8, wat tv en dan eruit. Om 9 was ik helemaal klaar en zelfs de keuken al opgeruimd. Dan een poosje doorgebeten met de fotos waar bij het moeilijk was maar nu met 1995 klaar. Nu een kopje koffie maken kwart voor 11. Het is nog steeds super zonnig en warm en vanaf dat ik op sta is de deur open.
Genieten. Dan zijn Jan en ik in de tuin verder gegaan, ik eerst alle takken over het gras gesleept en dan aan de zijkant naar beneden gegooid en Jan ze vandaar naar de hakselaar. Dat scheelde over de schuine kant die nog zeer ijzig is naar beneden lopen.
Dan Jan de takken klein zagen en ik de takken versnipperen. Helaas net niet op tijd ermee klaar gekomen want om 12 mag je niet meer. Alles opgeruimd en dan zijn wij de Grillhendl gaan halen bij de Kammimbiss. Meli was naar een controle afspraak geweest en alles goed . Thuis gekomen de helft afgegeven aan Meli die vandaag vrij heeft maar later gaan vragen of ze anders ook boven wilde eten. Maar terwijl ik beneden was kwam Jannick ook al thuis en die kwam ook mee naar boven. Gezellig eten met zijn vieren. Jan en ik hebben nog wat overgehouden voor vanavond.Dan ook nog samen koffie gedronken. Nu de keuken opgeruimd en de tafel schoongemaakt. Bij het hakselen had ik een handschoen aan mijn rechterhand want daarmee deed ik alles in het apparaat , dan haal ik mijn linkerhand mijn vinger open. Zoals meestal met vingertoppen een bloedbad. meli er wat opgedaan en later nog een keer wat er op gedaan. Het zijn 2 kleine sneetjes maar ik heb er flink last van. De wasmachine gevuld en die doet nu het werk voor mij. Nu 2 uur en tijd voor mezelf. Jan zit ook in zijn stoel met zijn telefoon. Het is zo super genieten van het mooie weer. Bij Meli stond ook alles open.
Ik heb de rest van de middag lekker helemaal niets gedaan. Dat ben ik voor de avond ook van plan. Morgen weer een dag.

Ik dacht dat ik klaar was maar ineens oh ik heb nog een was in de machine en oeps toen bleek er ook nog eentje in de droger dus nog wat opruimwerk te gaan.

Lekker bezig Nicolette!!! Hier nodigt het mooie weer ook uit tot werk in de tuin.