Wat een dag.

Vanmorgen om kwart voor 7 wakker , een rondje ontbijt tv en om 8 opgestaan. douchen aankleden en ontbijten en dan de bekroning een kop koffie. Jan zijn medicijnen gedaan voor de hele periode, Ik ben nu nerveus dat ben ik pas kwijt op het moment dat de autodeur dicht slaat om weg te rijden.
Als Jan klaar is eerst de belasting papieren doen die komen altijd op het verkeerde moment. Dan op de post en hebben we de administratie klaar. Ik heb gelukkig de hele dag nog voor ons zelf dus ik kan nog nadenken of alles nu echt ingepakt is. Kamperen is toch altijd wat meer werk. Ook al is het luxe kamperen.
Het weer wat ze opgeven is de komende dagen regen maar wel warm. Dan weer erg warm en droog. We zien wel we laten het over ons heenkomen.
Ik weet niet of het gaat lukken met internet dus het kan zijn dat ik pas alles erop zet als we terug komen. het internet was daar altijd slecht maar ik kan wel mijn telefoon als hotspot gebruiken.
Dan was Jan eindelijk zo ver en het was ondertussen half 10. Dan is hij alle papieren die ik 2 dagen geleden aan hem gegeven had kwijt. Alles voor de belasting in Oostenrijk vanaf 2015 keurig op jaar en alles wat ik nog nodig heb de komende tijd erbij. Daar kon ik dus ook de gegevens die ik nodig heb voor de belastingdienst Nederland vanaf halen. Hij blijft volhouden dat hij het niet heeft gekregen en het is niet te vinden. Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan. Ik kan ondertussen niet meer. Wat ik aan de ene kant met heel veel arbeid van weken klaar had is gewoon weg. Daar zitten veel origeinele papieren bij dus een probleem is te voorzien en niet zo´n kleintje ook. Hij is ook al zijn Garmisch routeplanner kwijt en dan zegt hij die lag gewoon op de grond in de auto en ik daar ligt het al 2 jaar niet meer want naar Nedreland had je dat oude rotding bij je die het niet deed. Ik weet niet wat hij ermee doet. Hij mocht een hoek in de slaapkamer als hij het schoon hield. Dat doet hij dus niet en bij het zoeken naar de papieren was het een halve prullenbak met rotzooi en ik wil al die papiertjes enz. weggooien prik ik mij dus aan een naald van het bloedprikken. Dan zegt hij nog dat kan niet terwijl de naald nog in mijn vinger zit. Als we terug komen van vakantie gaat die hoek dus gewoon leeg en komt er een opbergsysteem waaraan hij onder toezicht mag opbergen. Hij wil dat niet maar iets mag hij toch wel doen. Ik doe de huishouding, de administratie, regel al zijn zaken en ik moet wel want ik dupeer mijzelf ook als hij het niet doet. Dan leg ik een stapeltje papieren klaar en is alles weg.Radeloos ben ik. Het enige dat hij doet is de hele dag met zijn telefoon of tablett en meer niet. En af en toe stofzuigen maar dat is ook meestal met de halve slag want hij bukt zich niet, doet niet de tussenruimtes of ergens onder ,
Ik heb nu barstende koppijn en voel me radeloos .
Middageten gemaakt en gegeten met jan. Later ben ik met Jan naar de Mez, Post en de Spar gewandeld. Het was bloedheet. (32 graden) Nu kwart over 5 en totaal donker , de bui gaat wel komen. Jan heeft de auto ingepakt en er gaat iets niet in. Dus nog even kijken.
Ik ging naar beneden om te kijken en alles zit er nu in , Meli heeft de zitverhoging voor Theresa erin gekregen want dat lukte Jan niet. Op wat kleine dingen hebben we alles geloof ik. Nu wachten op de kinderen. Het is kwart voor 6 dus het zal niet lang meer duren. Ik had het nog niet opgeschreven of de kinderen waren er. Dan blijkt dat ze geen avondeten hebben gehad en wij hadden al gegeten. Nog wat brood gevonden , een bananentoetje en een boterham voor Sabrina en 2 broodjes voor Theresa. Beide wat te drinken en even de tas uitmesten want dat neem ik niet allemaal mee. De medicijnen voor Sabrina uitgeteld anders heb ik al die dozen. Dan geeft ze allergietabletten mee en die waren al in 2016 afgelopen. Ik heb wel noodvalmedicijnen voor Sabrina erbij gedaan al had ze die al 3 jaar niet meer nodig. Zo veel onnodige dingen. Ze hebben daar ook een apotheek en artsen. Hoestsiroop, minderzetpillen, en weet ik al wat niet meer. De schoenen gebruik ik niet alleen de sandaaltjes voor als we gaan zwemmen want dan draagt ze geen Schienen anders wel en dan moet ze de schoenen van hier aan want Ingrid trekt ze nooit aan. Jasjes erbij gezocht . De papieren en pasporten in mijn tas gedaan. Morgenochtend nog de tandenpoetsspullen en hun shampoo en zo.
We zijn er klaar voor. Nu de kinderen bedklaar maken. Jannick en Meli hebben vergadering.

Jan, Nicolette , Theresa en Sabrina, samen een hele fijne en gezellige Vakantie toegewenst. Jannick en Mele jullie samen een paar dagen nu, geniet ook daar van.

Christina 2022-08-27 05:16:27

Lieve allemaal, Hele fijne vakantie! Geniet ervan. Jullie hebben het wel verdiend. XXX