Zwemmen en flaneren

Spanje, Vilanova i la Geltrú

Vanmorgen ben ik samen met Theresa in het overdekte zwembad gaan zwemmen. Water is beter van temperatuur. Er is ook een kleine weide bij dus je kan in de zon liggen, er is een sauna en een fitness en een zeer lekkere jacuzzi. Daar zei de man dat ik voor Theresa niet moest betalen dus ik heb nog een kaartje, Misschien kan ik Jan toch nog overhalen. Was lekker rustig en we waren eind van de morgen lekker naar buiten gegaan ik zonnen en Theresa voedsel verzamelen voor haar denkbeeldige paarden. Ik voelde me ineens niet lekker en dus snel terug gegaan even suiker meten en bijna ondersuiker dus snel wat gaan eten.
Dan middageten gaan maken. In de middag gaan flaneren op de Ramblas en koffie drinken. Omdat we nu later waren waren veel winkels open die we nog niet gezien hadden. Theresa was al kinderboetiek Zara binnen gestapt en had zich al wat uitgezocht. Dus Oma ging overstag daarna had ze schoenen voor mij uitgezocht en ik zei haar die wil ik niet krijg ik als antwoord maar Oma die hebben glitters. Dan wilde ze eigenlijk ook voor zichzelf op schoenenjacht maar gezegd dat wij daar geen zin in hadden en we zijn een ijsje gaan eten. Theresa helemaal blij yoghurt ijs en daarop mini marsmellows.
Nog even wat boodschappen meegenomen, brood en water en zo. Half 6 weer thuis , we vermaken ons nog steeds. Nog 3 nachtjes slapen dan weer op weg naar huis.
Dan lekker tonijnbroodjes gegeten. Theresa haalt zichzelf drinken als ze dorst heeft uit de koelkast dat wordt thuis weer even wennen.
Nog steeds super weer warm en zonnig en vandaag een strak blauwe lucht , wel wind maar die is ook warm. Dan zie ik een filmpje voorbij komen van Hauser Kaibling dat het sneeuwt. brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Jannick even gesproken en hij is geslaagd en is nu ook machinist bij de Feuerwehr.