Nu weer zonnig en heet

Oostenrijk, Schladming

Mittwoch 22.Juni
Zag er vanmorgen niet goed uit maar al snel werd het mooier en zonniger en zelfs heet. Werd bij ons een 27 graden.
Ze zijn al een hele poos met de ui van de kerktoren van de katholieke kerk bezig. Het is letterlijk kunst en vliegwerk. De oude latjes gaat de kerk verkopen voor 5 euro per stuk om de kosten tegemoed te komen van het nieuwe houtwerk.
Jan vanmorgen de badkamer tegels in de lak gezet zag er heel goed uit tot we vanmiddag thuis kwamen en bleek dat Felicia in de badlkamer op het wc plateau is gaan zitten dus vol poten en haren. Dus we doen grrrrrrrrrrrrrrr.
Middag eten gemaakt een lekkere koude aardappelschotel. Vanmiddag een poosje met Ingrid in de tuin gezeten en dan met Jan mee naar Schladming , hij werken ik boodschappen doen. Eerst de Eurogast, dan naar de Hofer gelopen en de KIK. En daar was Jan alweer.
Thuisgekomen ik nog aan de sushi en Jan restant aardappelschotel. Dan voor de buis en helaas pindakaas de Oostenrijkers gaan ook naar huis.
Met een hand dingen doen gaat niet zo goed, ik krijg de deksels er niet goed op dus net een hele pot augurken over me heen gekregen die bovenin de koelkast stonden en de deksel vloog eraf en ik kon met 1 hand niet pakken en tja ik ruik als een super grote augurk. Nu maar van de rest van de avond genieten.