Weihnachtstag

Freitag 25.Dezember

Prachtig zonnig weer en niet echt kerstweer .
Jannick kwam met Theresa en we hebben met zijn viertjes ontbeten want Ingrid werd eergisteren gebeld dat ze vandaag moest komen werken. Gelukkig niet de hele dag maar tot half 1 maar goed als je om 5.45 dan de deur uit moet is het nog een flinke dag.

Werd gebeld door Diane wat is het fijn om dan even te kunnen kletsen want hier heb ik niet echt een vriendin waar je onbezorgd mee kan praten. Dat ze de tijd genomen heeft ondanks dat ze zelf genoeg zorgen heeft is wel een heel fijn gevoel
Jannick heeft net voor me ingecheckt via internet dus dat hoef ik morgen niet meer te doen. Boardingcard geprint klaar.
Ik vlieg om 9.15 dus om 6 uur gaan we rijden, Jannick brengt me weg naar Salzburg. Ik zie er altijd tegenop om te gaan vliegen en nu ook nog alleen.
Een rustige middag en luister mijn nieuw gekregen dubbel cd Weihnacht van de Seer. Ik heb ook de dvd van Brenna tuat´s schon lang van Hubert von Goisern. Ik heb de film al in de bioscoop gezien en ik vind hem geweldig. Dus daar ga ik ook nog van genieten.
Jan zal me de komende dagen niet missen met zijn verzameling James Bond blueray 24 stuks. Verder heeft hij een watermolen gekregen die niet eenvoudig te maken is en heel veel kleine onderdelen heeft. Precies iets voor als iedereen weg is. Eten genoeg in de vriezer , kan eten waar hij trek in heeft. Van Linzen met Speck, stamppotten , Gulash en Hubertus Wildragout. Hij kan koken dus het zal wel goed komen.
Straks alvast de adminstratie de betalingen doen dan hebben we de maand alvast afgesloten.