Dag 8 Jula is jarig

Nederland, Pijnacker

Dag 8 , Jula is jarig

Vandaag alweer vertrekdag. Erna moest al heel vroeg de deur uit omdat ze met Mandy mee ging naar het ziekenhuis. Manfred is al vroeg de deur uit naar zijn werk dus we hadden gisteravond al afscheid genomen. We waren opgestaan en ik kon Boris niet vinden, niet binnen niet in de tuin. Was Erna thuisgekomen en we hadden het niet gehoord en zij was gelijk met Boris weer uit gegaan.
Ze is om 10 uur weer terug gegaan want dan zou ze daar weer zijn als Mandy weer op de kamer zou komen. Vandaag ook de dag voor Ruud, zijn eerste chemo en mijn andere zus Els gaat met hem mee. Een spannende en vervelende tijd voor hem.
Wij gingen eerst nog shoppen en daarna naar Pijnacker naar Angela, Bert en Jula want vandaag wordt Jula 2 jaar. Angela had gezegd da ze het zondag zou vieren maar toen we aan kwamen was het een groot feest want ze had het verplaatst naar vandaag. Voelde me erg opgelaten in mijn kloffie. Omdat we veel onderweg zijn trek ik wat makkelijks aan dus mijn huiskloffie. De cadeautjes vielen in de smaak.
Bianca kwam met Peter, Nina en Bo dus compleet, Dennis kwam ook dus in ieder een deel van de kinderen en kleinkinderen gezien. Bo wordt volgende week 2 en Nina is 2 weken geleden 10 geworden.
Eind van de middag zijn we op pad gegaan, nou vrijdagmiddag, herfstvakantie dus we reden vandar de file in en er niet meer uit geweest tot we in Apeldoorn waren. We zijn bij Utrecht even eraf gegaan om dvd´s op te halen dat ging soepel en snel ook al was het midden in het centrum. Maar daarna weer gewoon de file in. Wat een verschrikking, ben blij dat we dat praktisch nooit meer hebben.
We waren pas om 7 uur in Apeldoorn, en we zagen Jordy net vertrekken naar zijn soos. Diane snel lekkere pizza voor ons gemaakt en haar vriendin Riekje kwam ook. Een reuze gezellige avond gehad . Het was toch 12 uur toen die weer weg ging dus het werd best laat.