Gewoon nog wat langer wachten

22. November
Om 17 uur zijn Ingrid en Jannick toch naar Rottenmann gereden, later kreeg ik een berichtje dat ze bleven want Ingrid had 2 a 3 centimeter ontsluiting. We gaan afwachten. Theresa slaapt bij ons in het grote bed.
Later op de avond kwam Jannick thuis er zit geen schot in en het is gestopt. Ingrid blijft een nacht daar en als het niet opnieuw begint mag ze morgen weer naar huis.

23.November
Op tijd eruit want Theresa moest op tijd naar de Kindergarten, we waren klokslag 8 uur daar . Dan naar huis en zelf even douchen dan aan de koffie. Jannick is Ingrid gaan halen. We moeten gewoon nog meer wachten.
De 2e bakmachine die we van Ingrid hadden doet het ook niet meer. Dus geen brood bakken meer.
Even naar letmaier plank voor de kinderkast kopen was de verkeerde maat dus Jan nog een keer terug gelopen makkelijk als het om de hoek is. Heeft hij ook gelijk om maat gemaakt en erin gedaan. Dominik komt over 14 dagen weer dan hebben ze allebei een eigen blad.
Ik ben begonnen aan het verven van de badkamerramen, ik doe ze 2x en dan halen we van de zomer wel een keer de complete ramen eruit. En de binnenkant van de badkamerdeur.
Van het deeg handmatig brood gemaakt en gebakken. Jan was Jannick helpen met elektrische dingen.
Ondertussen is hij weer naar zijn werk en zit Theresa hier een Sint dvd te kijken.

Ik heb ook nog 2 oude fotos van Henk van Gijzen gekregen. De een staat mijn Opa Anton van Gijzen op foto is genomen op zijn werk de touwfabriek in Leiden. In 1995 schijnt de foto in de krant te hebben gestaan geen idee ter ere waarvan.Mijn Opa was toen al jaren dood. Ook een foto van zijn broer oom Flip met zijn vrouw tante Leen