Dit was weer een hoogzomerdag

Slovenië, Čatež ob Savi

Zondagmorgen, wakker worden en je merkt al dat het warm gaat worden. Alles op ons gemak en het ontbijt begon pas om half 11 nadat we boodschappen hadden gedaan. Het brood halen werd iets meer want het zou zeker een BBQ dag worden. Theresa noemt de Baquets die we halen Parijsbrood. Op de zak staat de Eifeltoren- Dan vooral niets doen en op het terras zitten in de zon. Maar tja Theresa wilde ook fietsen dus Oma een ronde zich het ................gelopen achter haar aan. Dan terug Opa gehaald dan kon ze van de een naar de ander fietsen op de weg waar nog niets aan staat. Ze stapt zelf op en kan ook remmen en afstappen. Fietsen gaat alleen het bochtenwerk blijft nog een beetje wankel. Dan nog een kleinigheid gegeten en op weg naar het zwembad. Oma haar watergymnastiek en daarna was er voor Theresa animatie. Ze was het eerste half uur de enige dus ze kon achter elkaar gaan. Hij had een groot rubber vlot opgeblazen en dan moest ze er hard over lopen en aan het eind in het water springen. Uiteraard ook steeds naar de kant zwemmen en het wankele zwemmen met nog een blokje minder werd al snel gewoon zwemmen en tot haar vreugde kan ze nu ook onderwater zwemmen en duiken en bommetje springen. Na een half uur kwamen er steeds meer kinderen en nog een kwartiertje heeft ze volgehouden en toen vond ik het genoeg. Nog wat van de hoge buitenglijbaan en dan in de zon buiten op een ligstoel aan het water. Na verloop van tijd zijn we toch maar gaan aankleden en terug gegaan want we wilden de BBQ aansteken. Gewoon onze eigen kleine gasbbq. Heerlijk gegeten en we kregen ook bezoek van de kat die het ook had geroken. Dat beestje kon zijn geluk niet op.Nu 19 uur en Theresa bedklaar, tanden gepoetst en in bed met een dvd tje. Ze is moe zei ze.
Süeciaal voor Jordy en Diane heb ik de Namez Paprika op de foto gezet waar ze goede herinneringen aan hebben. We missen jullie wel hier.