Dag 10 Zeer warm en zonnig

Slovenië, Brezice

Vanmorgen zag ik het gelijk na het wakker worden , zonnig.
We besloten om te gaan fietsen, er zijn mooie fietspaden waar we met Theresa kunnen fietsen . We wilden eigenlijk ook met het veer naar de andere kant van de Sava maar die ging pas vanaf 13 uur.
Middageten en dan ging Jan met Theresa een rondje camping op de fiets en naar de speeltuinen.
Ineens een donkere wolk en een plenspartij dan weer droog en een strak blauwe lucht zonder afkoeling.
Daarna zijn we naar het zwembad gegaan eerst binnen daar was echt niemand en heeft Theresa flink banen gezwommen. Dan ook naar buiten en tot onze vreugde was nu alles open en gingen we met de banden ronddrijven. Dat was lachen , het zijn allemaal nieuw en ik kwam er niet in dus meermaals kopje onder. En samen met Theresa in een band voor 2 lukte niet als ik er op sprong werd Theresa gelanseerd. Uiteindelijk had ik een manier ontwikkeld niet erop maar eronder door het ene gat erin en met mijn voeten door het andere gat . Je kon Theresa wegdragen van het lachen.
Daarna wilde ze alle speeldingen in de kinderbaden doen en we moesten wel weg want we kregen last van de zon.
Dan besloten we om even snel wat inkopen met de auto te doen en ik vond een bak met verse mosselen en heel goedkoop ik denk een ruime 2 kilo voor 2,87 euro- Dus groente erbij gekocht en we aten dus mosselen met stokbrood. Er was veel groente erin en die bleef over en in een bakje gedaan dan zit Theresa zoals een ander met een bak chips de groente naar binnen te werken.
Nog een poos buiten op de veranda gezeten maar nu toch echt naar binnen want het werd vochtig buiten.