Hard werken

Weer een warme dag en we moesten keihard aan het werk om het huis bewoonbaar te maken want vandaag komen Fred, Hanneke en Roy. Ik n
ben begonnen met de kasten in de gang leeg te maken en dat ging naar de keukenkasten. Dan plek op de overloop gemaakt en daar de kasten neergezet en gevuld met de schoenen en de stofzuiger en brrodbakautomaat want daar heb ik geen plaats voor in de keuken. We wilden een oude hoge keukenkast op het voorbalkon zetten maar die bleek hoger dan de gedachte 2 meter. Ook zwabberde die dus die gaat gewoon weg. Ik moet nog nadenken of ik er een kast voor koop of een andere oplossing bedenk. We hadden een kast in de huiskamer staan die is naar het achterbalkon. Eerst de blaadjes afscheiding langs het kattennet in die hoek. De kast ervoor en een plantenbak erop. De kattenbak past erin en dan wat kleedjes hoger waar ze lkker op kunnen liggen. Een lade erboven waar we al die kattendingen in kunnen bewaren. Ze hoeven dan niet naar binnen en kunnen buiten blijven liggen wat ze graag doen. Dan eerst maar eens gaan schoonmaken dus in de slaapkamer aan de gang waar ik vroeg de bedden al had afgehaald. Alles opmaken maar eerst de vacuumzakken zoeken met de dekbedden en de kussens. De was en de droger draaide in de tussentijd. Jan ondertussen alles gestofzuigd. Ik stoffen en glazen tafels poetsen. Dan kwam er telefoon dat ze nog 150 km moesten rijden dus we hadden nog tijd. Het eten had ik al gemaakt een enorme pan maccaronie en een grote salade. Dus ze konden gelijk eten. Ik had al gegeten want anders kom ik in de knoop. Omdat er beneden nog niets klaar is moest Roy op een strecher in de keuken. Ik sliep er altijd goed op. Ik had hem gekocht na mijn ongeluk en heel veel op gelegen en dan luisterboeken gehoord. Fred en Hanneke in onze slaapkamer en wij in de huiskamer met de poezen. Doordat ik een drukke dag had gehad kon ik niet gelijk de slaap vatten. Beetje tv gestaard en dan als nog slapen.