Laatste dag van het jaar 2022

Zoals elk jaar vol verwachting op een nieuw jaar die hopelijk eindelijk voor ons allen hier rust gaat brengen.
Ik begon de dag goed om 9 uur wakker. Eerst oude kleren aan want het oliebollen bakken stond op het programma. Beslag gemaakt en laten rijzen. Ondertussen de kerstkrans uit elkaar gepulkt en Jan de verlichting uit de boom gehaald. Dat leverde al met al een huiskamer vol troep op. Jan had alles naar de zolder gebracht en dan zie ik uiteraard nog allerlei dingen staan dus die doet hij straks nog. Hoe fijn ik kerstmis altijd vond ik ben blij dat het voorbij is. Jan stofzuigen en vegen en de boom over het balkon gewipt. Ik oliebollen bakken die zeer goed gelukt zijn. Meli kwam vragen of ik tafelpapier had en ja ik had nog een gele rol van pasen. Dat is eindeloos want na het eten pak je het bijelkaar en alle troep en vet is weg. We gaan de avond weer doorbrengen met Carmen en Heinz, en de vrienden van Jannick en Meli Jessi en Domni, Mark, en Julian. We eten allemaal samen combi gourmet/fondue en raclette. Ik verheug mij erop. Maar ik ga zo wel een poosje liggen.
Dat heb ik inderdaad gedaan een poosje slapen. Dan even naar beneden kijken wat Jannick nog nodig had . Dat waren 3 stoelen want er komen er een paar meer. Sabrina en haar vriend (dochter van Carmen) en een jongen uit Graz die anders alleen op de Dienststelle van het RK zou zijn.
WE gaan niet naar het vuurwerk, de kinderen zijn er niet anders waren we wel gegaan.
Jannick heeft het nu wel voor elkaar dat ze in de voorjaarsvakantie mogen komen. Hij had geklaagd dat Ingrid in alle vakanties de kinderen heeft . Nu ook 2 weken kerstvakantie maar dan komen ze niet. Herfstvakantie waren ze er ook niet.
De laatste dag is aangebroken en ik wens iedereen een goed en gezond 2023. Doe voorzichtig vanavond.